Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Idé :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Super god ide. Du skal dog forvente konkurrence fra Citrus media der har rigtig mange reklamer på bordfodbold-borde og plakater rundt omkring på gymnasierne.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:57

Ideen er der, du skal nok bare lige finde en bedre løsning end at smide reklamen på spillefladen.

Det ødelægger koncentrationen (som der også skrives tidligere) - selvom det ikke er prof bord, så vil jeg mene at det er irriterende at se på reklamer der hvor bolden skulle være.

Så ville det efter min mening være bedre med reklamer på battet eller malet i nettet, hvis man kan, dem skal man ikke koncentrere sig så meget om, og alle der spiller ser alligevel reklamen. Og der er 2 sider :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:58

Forretningen hviler på, om du kan finde nogle virksomheder som vil give ca. 12.000 DKK om året for at have en reklame på dit bord - det tvivler jeg stærkt på. Prøv at kontakte de virksomheder som vil få mest ud af en evt. reklame på et bordtennis bord, og få noget feedback derfra.

Ærlig talt så tror jeg ike på det. En annoncør vil få mere ud af at "sponsorere" et helt bord til en klub, og få noget god omtale og reklame den vej.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:59

Ideen er god nok MEN tror desvaerre ikke du finder mange der vil betale sådanne summer for en sådan reklame.

Spörg fx en Taxi vognmand hvad han får for at have reklame på sine taxi´er. Det er ikke meget og hvor mange ser ikke de reklamer? Sammenlignet med hvor få der nok vil se et bordtennis bord.

Og så som er naevnt tidliger: der er en grund til at et bord er mat-grön. hvis du har fx hvid eller gult i reklamen så vil der vaere mange bolde du ikke kan se. og så plexi glas oveni...aw mine öjne med alle de lamper der altid er hvor der står et bordtennis bord.

Tror et firma vil få mere ud af nogle billige t-shirts med tryk på. Dem vil de også kunne få reklame ud af udover de 3 mdr.

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 20:05

Jeg synes det er en fin ide, hvad med samtidig at tænke på bordfodboldborde samtidig. Men jeg er enig i at plexiglas nok ikke er det rigtige underlag.

Mvh Jakob / Sportnu.dk

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:05

Tror desværre ikke ideen holder, da det er langt nemmere bare at hænge en plakat op

Nyt Projekt - www.celestina.dk

Kvalitets smykker på nettet.

Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:11

Tusind tak for alle jeres svar! :) Jeg kan godt se at der er en del at arbejde med her, og jeg prøver at reasearche det lidt mere, men lige nu ligner det ikke noget, tak igen.

Mvh iggi

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)