Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Idé :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Aminoer, er ny herinde og jeg har en idé som jeg gerne vil have noget feedback på :)

Idéen går ud på at man sætter reklamer på bordtennis-borde som man så gratis giver til forskellige steder (Gymnasier, Kollegier osv.) Reklamerne kan skiftes ud, og så koster det et vis antal penge at have sin reklame stående på bordene. (f.eks 3 måneder 2000 kr.) 

Tænker at man kan til de steder der allerede er bordtennisborde sat fast have en ordning om at man skaffer dem halvdelen af pengene for så tilgengæld sætter noget plexiglass over deres eksisterende borde med reklamer under. 

Håber at høre noget feedback på den :)

Mvh. iggi

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 19:04

God nok idé Big Smile.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:10

iggi:

Hey Aminoer, er ny herinde og jeg har en idé som jeg gerne vil have noget feedback på :)

Idéen går ud på at man sætter reklamer på bordtennis-borde som man så gratis giver til forskellige steder (Gymnasier, Kollegier osv.) Reklamerne kan skiftes ud, og så koster det et vis antal penge at have sin reklame stående på bordene. (f.eks 3 måneder 2000 kr.) 

Tænker at man kan til de steder der allerede er bordtennisborde sat fast have en ordning om at man skaffer dem halvdelen af pengene for så tilgengæld sætter noget plexiglass over deres eksisterende borde med reklamer under. 

Håber at høre noget feedback på den :)

Mvh. iggi

Jeg tror ikke du kan smide plexiglas over bordene da boldene ikke vil hoppe på samme måde, og jeg tror helt klart det vil påvirke spillet. Med det sagt, så synes jeg at idéen virker god og lovende, men om folk vil betale 2000 kroner for eksempelvis 3 måneder er et godt spørgsmål - det virker umiddelbart billigt, men det skal jo også konvertere kan man sige, og der skal "mange" spillere eller "by-passers" (forbipasserende), forbi før det kan betale sig vil jeg tro.

Men det er jo bare at prøve :)

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:10

Hvor skal reklamerne være? På selve spillefladen? 

Ville du helst? - bizarre, sjove og vanvittige dilemmaer

Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 19:17

@Wi - Ja det med plexiglas vil nok gøre at boldene ikke hopper på samme måde. Men jeg bliver nød til at finde ud af hvor stor en forskel der er. Hvis den er minimal så burde det ikke være svært at sætte en plade over og reklamer under. 

Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 19:19

@ T.Chistensen - Regner med at sætte noget over (plexiglas) og så reklamer under det. På den måde kan reklamerne skiftes ud når man ønsker det og erstattes af andre :)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 19:23

Idéen er god, men kræver en god stor kapital.

F.eks køb af bordtennis bord - 16.000 ?

Indtægterne kommer på månedsbasis, hvorfor du skal ud og låne til HVERT bord.

Det min tanke bag. Men har du kapitalen tror jeg det vil blive en ligeså stor succes som bordfodbold på de danske skoler :)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 19:26
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ideen lyder egentlig fornuftig nok.

Reklamerne kan så bare ikke være på de PROF klubber, da reklamerne ødelægger konsentrationen ved spillet. Og Plexiglass løsningen, den tror jeg ikke holder.. Som der skrives længere oppe så påvirker det boldens bevægelse i spillet..

Men overvej det, hvis du spiller med en ven og der f.eks er en reklame midt på bordet med OTA SOLGRYN? Det ville ikke være så smart, for der vil være steder på bordet bolden ikke er så synlig osv, enhver reklame påvirker et bortennis spil ..+ man ville blive forvirret af den reklame, det ville jeg ihvertfald :)

Men ideen er nu meget god til ungdomsklubber osv ..

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:40

Ideen er egentlig udmærket, men jeg tror ikke på at det vil fungere med plexiglas. I stedet kunne du måske se på hvordan man løser problemet, i håndboldhaller hvor man benytter gulvreklamer. Jeg ved ikke hvordan det fungere med disse reklamer, men jeg kan da se at man både kan spille på dem og at de kan skiftes ud. 

Selvfølgelig bliver det distraherende at spille på reklameborde, men så længe det er beregnet på ungdomsklubber, gymnasier etc. så går det nok. 

Ville du helst? - bizarre, sjove og vanvittige dilemmaer

Tilmeldt 22. Sep 10
Skrevet kl. 19:45

@Next.man - hvad jeg har læst mig frem til koster bordtennis borde ca. 5000 kr. http://www.billigsport24.dk/pl/Bordtennisbord_278.aspx. Og hvis jeg starter med 4 af dem med en startkapital på 20.000 kr - og tager 3000 kr pr bord i reklame 3 måneder. Så skal jeg bruge ½ år på at tjene pengene ind igen. 

@Martin Jensen - idéen er udelukkende til gym, kolegier, fritidshjem osv. altså ikke PROF klubber. Jeg kan se at det kan være skidt at reklamerne nogle gange forstyrrer spillet. Men det er altså bare hyggespil i pauserne og altså ikke noget hvor at alle er super seriøse. 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)