Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 - Mobilt bredbånd

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Jeg valgte at hoppe på 3 vognen efter jeg tabte mit usb-modem fra oister, men det skulle jeg nok ikke ha' gjort. 3 mobilt bredbånd dækningen imellem København - Århus H og København - Nykøbing F er så ustabil.

Mit problem nu er at 3 har på en eller anden måde blokeret adgang til Facebook, dette kan umiddelbart være noget af en forhindring for mig, da jeg arbejder med social medie markedsføring. Jeg har researched det lidt på google og jeg er ikke den eneste - problemet har været der siden 2008, men der er ikke kommet nogen løsning på det.

Spørgsmålet til Amino er så dette: Hvad kan jeg gøre for at komme på Facebook igen med et mobilt bredbånd fra 3? 

Alle de sider med anonym browsing af nettet fungere desværre ikke.

På forhånd tak for hjælpen.

[Del af indlæg fjernet af Moderator, da det var i strid med Amino's regler]

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 15:36

Jeg synes det lyder mærkeligt, hvis 3 skulle have blokeret facebook.com. Er du sikker på det er tilfældet? Hvis det er rigtigt, ville jeg helt sikkert ringe og brokke mig til 3 - så må de hjælpe dig med en løsning.

En midlertidig løsning kunne måske være at gå igennem en vpn tunnel. Det afhænger dog af hvordan 3 har lavet denne blokering af facebook.com 

 iPhone 6

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:51

Alexander Valeur:

Jeg valgte at hoppe på 3 vognen efter jeg tabte mit usb-modem fra oister, men det skulle jeg nok ikke ha' gjort. 3 mobilt bredbånd dækningen imellem København - Århus H og København - Nykøbing F er så ustabil.

Jeg pendler dagligt mellem Odense og København, og jeg har aldrig oplevet dårlig dækning på strækningen. Der er få huller, hvor hastigheden falder, men generelt er den fuldt brugbar til browsing, e-mails o.l. Hvilket modem bruger du? Har 3 prøvet at skifte det? 

Mit problem nu er at 3 har på en eller anden måde blokeret adgang til Facebook, dette kan umiddelbart være noget af en forhindring for mig, da jeg arbejder med social medie markedsføring. Jeg har researched det lidt på google og jeg er ikke den eneste - problemet har været der siden 2008, men der er ikke kommet nogen løsning på det.

Facebook har jeg heller aldrig haft problemer med, hverken på min laptop med mobilt bredbånd eller på min telefon, som også benytter et 3-abonnement. Hvilken fejltype får du, når du tilgår Facebook? Kan du pinge facebook.com? 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:02

Jeg triller også turen mellem KBH og Århus en del gange om måneden. Jeg er online hele vejen med mit 3 kort lige på nær under tunnelen og det er vel og mærke på en Citrix adgang. Jeg har ikke oplevet nogle begrænsninger eller ikke til Facebook.

Oister er det ikke 3's net det anvender?

Som de andre også antyder skal nu nok søge fejlen et andet sted.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:08

Hej Alexander,

Jeg har prøvet/testet rigtig meget forskellig mobilt bredbånd i forbindelse med min mobilt internet side. Primært på strækningerne aalborg - nykøbing f, aalborg - københavn, københavn - nykøbing f.

København - nykøbing f er der utrolig dårlig forbindelse efter næstved, og det gælder alle netværk. Generelt har jeg ikke oplevet noget selskab, som giver den flydende dækning uden huller.

3 ejer i øvrigt oister, og oister benytter 3 net. Dækningsmæssigt er forskellen at 3 kan roame over på et andet netværk i tilfælde af 3 ikke selv dækker i området. Den mulighed har du ikke med oister.

Der er ingen af virksomhederne som blokere for facebook :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 16:09

Hmm, ja det lyder da nok som om at det er mit modem der er noget galt med - Jeg ringer til 3 imorgen.

Tak for hjælpen. :-)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 00:22

Hvad blev løsningen? Jeg har også haft lidt problemer med mit mobile bredbånd fra 3. Deres support har bare ikke været specielt god til at rådgive.

Jeg synes ikke deres produkt med mobilt bredbånd er specielt godt, i forhold til andre udbydere som jeg har prøvet. - Men det er sikkert forskelligt.

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)