Hey! Jeg valgte at hoppe på 3 vognen efter jeg tabte mit usb-modem fra oister, men det skulle jeg nok ikke ha' gjort. 3 mobilt bredbånd dækningen imellem København - Århus H og København - Nykøbing F er så ustabil. Mit problem nu er at 3 har på en eller anden måde blokeret adgang til Facebook, dette kan umiddelbart være noget af en forhindring for mig, da jeg arbejder med social medie markedsføring. Jeg har researched det lidt på google og jeg er ikke den eneste - problemet har været der siden 2008, men der er ikke kommet nogen løsning på det. Spørgsmålet til Amino er så dette: Hvad kan jeg gøre for at komme på Facebook igen med et mobilt bredbånd fra 3? Alle de sider med anonym browsing af nettet fungere desværre ikke. På forhånd tak for hjælpen. [Del af indlæg fjernet af Moderator, da det var i strid med Amino's regler] |
Jeg synes det lyder mærkeligt, hvis 3 skulle have blokeret facebook.com. Er du sikker på det er tilfældet? Hvis det er rigtigt, ville jeg helt sikkert ringe og brokke mig til 3 - så må de hjælpe dig med en løsning.
En midlertidig løsning kunne måske være at gå igennem en vpn tunnel. Det afhænger dog af hvordan 3 har lavet denne blokering af facebook.com