Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal ændres på Marjoe.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal lige have møde næste uge med en webdesgner er ekspert i Dandomain shop.

Jeg selv syntes jo min homemade side perfekt, men omvendt så kan jeg også godt se, og tror selv på et mere proff look måske vil give en del mere konverteringer.

Nu mangler jeg lige lidt feedback fra alle jer aminoer, til hvad i syntes omkring design og brugervenlighed.

Håber på nogle gode ideer og forslag, jeg kan tage med på dette møde.

Jeg ved sgu godt jeg har fået feedback nogle gange, men håber på i bærer over med mig Big SmileZip it!Wink

Smykker.   Marjoe.dk

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:35

I er velkommen til at lave en testordre, for at se om der noget som er galt der.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:41

Hej! :-)

Jeg har vidst og været med til at give feedback før, og det er fedt at du bruger alle de råd du får. Så får man lyst til at hjælpe endnu mere!

Så nu får du lige en omgang mere ;)

• Del kategorierne mere op. Lav måske nogle skillelinjer, eller sæt dem i bokse. Få evt. inspiration til det på min shop med golfbolde. Det samme gælder din topmenu.
  • Det er måske bare mig, men jeg ville ændre din forside titel til følgende: Smykker l Stort udvalg af smykker til mænd l Køb smykker her!
  • Din tilbudsknap ude i højre side - lav den evt. grøn. Og så skriv man kan klikke på den.. Jeg fandt først ud af efter lang tid, at man kunne klikke på den.
  • Kør med flere psykologiske priser (89, 199, 299 osv)
  • Optimer dine sidetitler. Der er nogle af dem som er identiske, og generelt kan du godt være mere opmærksom, og lave dem bedre. Det betaler sig!
  • Er det nødvendigt med forskellige valutaer? Jeg tror nemlig det er overflødigt, og det gælder om at fjerne så meget fyld som muligt.
  • På samme måde så overvej også om RSS er nødvendigt.
  • Derudover så dit nyhedsbrev.. Jeg kunne forestille mig det ikke gav særlig mange tilmeldinger. For det første så er mail til din målgruppe ikke det bedste, prøv at overvej SMS-nyhedsbrev istedet. Og så få sat det op, så man kan tilmelde sig fra alle sider, og ikke skal ind på en underside.
  • Få lavet noget call to action når man har smidt noget i kurven. Måske en pil, eller noget andet der gør mere opmærksom på, at det skal betales. Ellers glemmer folk det, og bliver måske distraheret.
  • Din kurv er super god, men det går så lidt galt i Step 1. Her bør du også få lavet grønne knapper, og så få gjort det mere overskueligt, hvis det er muligt.
  • Fed detalje at den selv skriver byen ;-)
  • Igen i Step 2, så få stillet det mere overskueligt op. Og videre knappen skal også være flot og grøn. Det er også bedst, hvis du kan få gjort så alle dine vigtige knapper er 'over folden', dvs. så folk ikke skal scrolle.
  • Og ja, Step 3 gælder det samme :-)

Jeg håber du kan bruge det!

Hvis du har nærmere spørgsmål, kan du altid ringe eller skrive en mail, så hjælper jeg dig gerne. :-)

God søndag!

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:56

Casper Blom:

Jeg har vidst og været med til at give feedback før, og det er fedt at du bruger alle de råd du får. Så får man lyst til at hjælpe endnu mere!

• Del kategorierne mere op. Lav måske nogle skillelinjer, eller sæt dem i bokse. Få evt. inspiration til det på min shop med golfbolde. Det samme gælder din topmenu.
  • Det er måske bare mig, men jeg ville ændre din forside titel til følgende: Smykker l Stort udvalg af smykker til mænd l Køb smykker her!
  • Din tilbudsknap ude i højre side - lav den evt. grøn. Og så skriv man kan klikke på den.. Jeg fandt først ud af efter lang tid, at man kunne klikke på den.
  • Optimer dine sidetitler. Der er nogle af dem som er identiske, og generelt kan du godt være mere opmærksom, og lave dem bedre. Det betaler sig!
  • Er det nødvendigt med forskellige valutaer? Jeg tror nemlig det er overflødigt, og det gælder om at fjerne så meget fyld som muligt.
  • Derudover så dit nyhedsbrev.. Jeg kunne forestille mig det ikke gav særlig mange tilmeldinger. For det første så er mail til din målgruppe ikke det bedste, prøv at overvej SMS-nyhedsbrev istedet. Og så få sat det op, så man kan tilmelde sig fra alle sider, og ikke skal ind på en underside.
  • Få lavet noget call to action når man har smidt noget i kurven. Måske en pil, eller noget andet der gør mere opmærksom på, at det skal betales. Ellers glemmer folk det, og bliver måske distraheret.
  • Din kurv er super god, men det går så lidt galt i Step 1. Her bør du også få lavet grønne knapper, og så få gjort det mere overskueligt, hvis det er muligt.
  • Igen i Step 2, så få stillet det mere overskueligt op. Og videre knappen skal også være flot og grøn. Det er også bedst, hvis du kan få gjort så alle dine vigtige knapper er 'over folden', dvs. så folk ikke skal scrolle.

Hvis du har nærmere spørgsmål, kan du altid ringe eller skrive en mail, så hjælper jeg dig gerne. :-)

God søndag!

Kanon kommentar, tak for din tid ... vil lige gennemgå alle punkterne.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 16:04

marjoe:

Casper Blom:

God søndag!

Kanon kommentar, tak for din tid ... vil lige gennemgå alle punkterne.

Flot side du har med golfbolde, og den visning du har når der lægges i kurv er super, i det hele taget syntes jeg den er rigtig brugervenlig .... dog syntes jeg, og ikke for at vende det hel rundt, men da jeg ville tjekke de første 2 varekort, stod der, at de ikke vare lager, og kunne ikke lægges i kurv.

Dette ville jeg blive irriteret over hvis jeg skulle købe nogle, og der har jeg valgt slet ikke at vise vare jeg ikke har på lager. Ellers kanon, og det at man kan indtaste kortoplysninger så tidlig i processen, tror jeg også er nr. 1

John D

Fra Farsø
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:16

Meget fin niche side, godt lavet

Kunne ikke få RSS feeds til at virke "http://toolbar.google.com/comm

Måske er det en fejl  jeg laver Confused

Søgefunktion: Søger kun i produkter, ville det være en ide´ at man kunne søge på alt tekst på siden ?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:25

måske er det bare mig men jeg kunne godt se det fede i at have produkterne i en scrool ramme sådan at man nemt og koverskueligt kan navigere videre selvom mna er i bunden af dine produkter.

Bare mit besyv ellers lækre farver.

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 19:41

omar:

måske er det bare mig men jeg kunne godt se det fede i at have produkterne i en scrool ramme sådan at man nemt og koverskueligt kan navigere videre selvom mna er i bunden af dine produkter.

Bare mit besyv ellers lækre farver.

Mvh Omar

Ok, har lige prøvet denne scrollfunktion, men ødelægger det ikke designet meget?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:42

Vil gerne se før køber et smykke fra alle siderne , kunne det ikke laves billeder af smykkerne så man kunne se billederne af et smykke fra alle vinkler.

Teksten kunne komme blog skriveri om smykker for emmet er stort og tips og gave ideer til Valentins dag eller , hvad er bedste til bryllup , forlovelse ring , for sjov ring, en bloggen skriveri på denne måde vil give meget indhold til søgemaskinerne og mere trafik til siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 19:48

Du mener jeg bare skal have meget mere tekst på hvert smykke?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)