Hej! :-)
Jeg har vidst og været med til at give feedback før, og det er fedt at du bruger alle de råd du får. Så får man lyst til at hjælpe endnu mere!
Så nu får du lige en omgang mere ;)
- Del kategorierne mere op. Lav måske nogle skillelinjer, eller sæt dem i bokse. Få evt. inspiration til det på min shop med golfbolde. Det samme gælder din topmenu.
- Det er måske bare mig, men jeg ville ændre din forside titel til følgende: Smykker l Stort udvalg af smykker til mænd l Køb smykker her!
- Din tilbudsknap ude i højre side - lav den evt. grøn. Og så skriv man kan klikke på den.. Jeg fandt først ud af efter lang tid, at man kunne klikke på den.
- Kør med flere psykologiske priser (89, 199, 299 osv)
- Optimer dine sidetitler. Der er nogle af dem som er identiske, og generelt kan du godt være mere opmærksom, og lave dem bedre. Det betaler sig!
- Er det nødvendigt med forskellige valutaer? Jeg tror nemlig det er overflødigt, og det gælder om at fjerne så meget fyld som muligt.
- På samme måde så overvej også om RSS er nødvendigt.
- Derudover så dit nyhedsbrev.. Jeg kunne forestille mig det ikke gav særlig mange tilmeldinger. For det første så er mail til din målgruppe ikke det bedste, prøv at overvej SMS-nyhedsbrev istedet. Og så få sat det op, så man kan tilmelde sig fra alle sider, og ikke skal ind på en underside.
- Få lavet noget call to action når man har smidt noget i kurven. Måske en pil, eller noget andet der gør mere opmærksom på, at det skal betales. Ellers glemmer folk det, og bliver måske distraheret.
- Din kurv er super god, men det går så lidt galt i Step 1. Her bør du også få lavet grønne knapper, og så få gjort det mere overskueligt, hvis det er muligt.
- Fed detalje at den selv skriver byen ;-)
- Igen i Step 2, så få stillet det mere overskueligt op. Og videre knappen skal også være flot og grøn. Det er også bedst, hvis du kan få gjort så alle dine vigtige knapper er 'over folden', dvs. så folk ikke skal scrolle.
- Og ja, Step 3 gælder det samme :-)
Jeg håber du kan bruge det!
Hvis du har nærmere spørgsmål, kan du altid ringe eller skrive en mail, så hjælper jeg dig gerne. :-)
God søndag!
Kanon kommentar, tak for din tid ... vil lige gennemgå alle punkterne.
Flot side du har med golfbolde, og den visning du har når der lægges i kurv er super, i det hele taget syntes jeg den er rigtig brugervenlig .... dog syntes jeg, og ikke for at vende det hel rundt, men da jeg ville tjekke de første 2 varekort, stod der, at de ikke vare lager, og kunne ikke lægges i kurv.
Dette ville jeg blive irriteret over hvis jeg skulle købe nogle, og der har jeg valgt slet ikke at vise vare jeg ikke har på lager. Ellers kanon, og det at man kan indtaste kortoplysninger så tidlig i processen, tror jeg også er nr. 1
John D
|