Ja undskyld jeg står på en messe så det blev lidt kort. vores hjemmesidewww.tumlerriet.dk er blevet inficeret af mal.. et eller andet og bliver blokeret i chrome er der nogen der ved hvordan man får den væk igen?? jeg kan ikke rigtig forklare det bedre :-(
Signe
Signe, din webmand skal se efter noget kode, som kalder
350464.com / tmp / pul . jar (Linien er adskildt for ikke at skabe et link, som nogen kan komme til at klippe på)
Til oplysning for din webmand og/eller din webudbyder indeholder filen pul . jar "dev/s/AdgredY.class" en variant af Java/Exploit.CVE-2009-3867.AC trojaner "dev/s/DyesyasZ.class" en variant af Java/TrojanDownloader.OpenStream.NAO trojaner "dev/s/LoaderX.class" en variant af Java/TrojanDownloader.Agent.NBQ trojaner
som de bør sigte efter at beskytte webhotel og hjemmeside imod.
Håber det hjælper dig/dem.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
På et af landet store webhoteller er der fortiden flere websites der er blevet hacket, vi har fjernet den hackede kode for nogle af vores kunder der hoster der.
Der bruges forskellige varianter og kodning af samme angreb, du kan læse mere om hackerangreb og metoder du kan bruge til at fjerne inficeret hackersoftware.
Mvh
René Madsen
Online Marketing - online markedsføring - søgemaskineoptimering og Adwords