Så var det på tide, at jeg også fik lavet mig en artikeldatabase. Dog ville jeg lave en artikeldatabase, der var anderledes end de andre.
Jeg har lavet en artikel database, som kræver lidt længere artikler end de andre. For at den kan bevare kvaliteten der gives videre til linket.
Derfor skal alle artikler være på min. 500 ord. Måske lyder det af ret meget. Men hvis linksne i disse lange artikler, for god værdi. Kan det godt betale sig!
Håber i vil smide en artikel! Skriv hvis der er nogle fejl på siden.
Christopher
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Tak for sitet Christopher, ryger lige på listen over artikeldatabaser og der vil bestemt komme en artikel fra mig i den kommende fremtid. Held og lykke med det :-)
Livet er hvad du gør det til - Følg mig på min hjemmeside - Micky Weis
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.