Altså ved første øjekast, så er det en virkelig flot og simpel side. Meget lækre billeder og man får lyst til at kigge nærmere på sagerne. Forsidebillederne er professionelle, rigtig flotte.
Jeres logo er en smule for lille. Lidt større logo i toppen. Den blå menubjælke kunne godt piftes lidt mere op. Menuerne ude i venstre side under FAQ osv skal også laves til knapper og ikke bare være links. Menuen "forside" ovre til højre er unødvendig.
Hvad er der forskel på Basis og Outlet? Kan det udpensles lidt ude til venstre ved siden af tøjet?
Produktsiderne er meget overskuelige men dog lidt for simple, synes jeg. Skal de deles ind i nogle varegrupper? Jeg synes, at en fritlægning at produkterne så de får ens baggrund ville gøre meget for produkterne. Skulle man lave close-up billed af produkterne, når man kommer ind på det enkelte produkt. Det kunne være en god idé at man kan se strukturen i stoffet. Kunne også godt tænke mig at se farverne som rigtig stof og ikke bare en farveblok.
Måske kunne der være et felt ude i venstre side, hvor man kunne se hvilke varer man har i kurven.
Super med en lille film om Sådan handler du! Det skal der være et link til på forsiden - en eller anden form for kasse/felt. Det link på forsiden med Gå til webshop, her forventer man at kunne begynde at handle med det samme og ikke skulle klikke videre.
Find forhandler, her skal et danmarkskort ind med søgefelt på by/postnr. Man kan gå stå lidt af på, når der "kun" står et nr man skal ringe til. Man mister lysten til at gøre mere ved det...
Links under Om Uno, står ikke det rigtige sted, synes jeg. Det hører til under Sådan handler du.
Føler lidt at i skal gøre mere ud af at fortælle, allerede på forsiden, hvad der er helt specielt ved jeres produkter. Dét at det er øko og naturlige farver osv. Ikke så meget om selv at skabe stil og sån', for det ved folk godt selv hvad de har af stil! Findes der et økostandard 100 logo, så BRUG DET! Eller få lavet jeres eget lille øko-farve ikon/logo.
Tekst som ligger i et billed FORBUDT!
Generelt er alle undersiderne "for løse". Forsiden har pga billeder en ramme og bund. Det er der ikke på de andre sider. Jeg vil gerne have jeres adresse og det på alle sider. Personligt er jeg ikke glad for at skulle scrolle så meget. Samme str. på alle sider om muligt. Og så har I bare meget tekst under rigtig mange links alle mulige steder!!! Skær ned og gør det mere enkelt.
Men forsiden har virkelig noget med de billeder, ææælllsker dem. Kunne der bruges flere af den slags rundt omrking, også i den store størrelse?
Og sidst men ikke mindst så vil jeg gerne have blæst op i mit hoved at jeres produkter både kan købes i butikker og direkte her på siden. Føler ikke rigtig I kan finde ud af om I er en webshop eller hvad.
Håber det kunne bruges.
:-) Dorthe