Hej Michael Ingen stempling fra min side, fint med lidt input, og det gode er jo at vi alle er forskellige, og derfor oplever jeg af og til at man forsøger at sælge egne drømme ligesom jeg heller ikke er fan af de forskellige bonusting efter 30 dage. Både fordi det gør alle "ens" i mine øjne og ikke tager udgangspunkt i den enkelte og dennes ønsker. Hvad mon en typisk MLM'er er... Tror nu det svinger fra firma til firma. Men er helt enig med dig i at NM er umuligt at stoppe, måske jeg bare har en naiv forestilling om at man kan tale fornuft i alle Ja det ser ud til at der er rigtig mange NM firmaer også i DK, men jeg tror ikke det er det der gør det svært at vælge. Tror ikke der er mange af dem der starter op har hørt meget mere end præsentation af et enkelt firma. Mvh. Martin |
Martin Slot:Ingen stempling fra min side, fint med lidt input, og det gode er jo at vi alle er forskellige, og derfor oplever jeg af og til at man forsøger at sælge egne drømme ligesom jeg heller ikke er fan af de forskellige bonusting efter 30 dage. Både fordi det gør alle "ens" i mine øjne og ikke tager udgangspunkt i den enkelte og dennes ønsker.
Undskyld, men den tror jeg ikke, jeg forstår.
Martin Slot:Hvad mon en typisk MLM'er er... Tror nu det svinger fra firma til firma.
Jeg mener ikke, det har noget at gøre med, hvilket selskab man arbejder med. Det er, efter min mening afhængig af, hvilken indstilling man selv har over for NM/MLM.
Martin Slot:Ja det ser ud til at der er rigtig mange NM firmaer også i DK, men jeg tror ikke det er det der gør det svært at vælge. Tror ikke der er mange af dem der starter op har hørt meget mere end præsentation af et enkelt firma
Det er her, man burde gøre sig lidt mere umage, med at undersøge tingene/selskaber lidt mere til bunds.
Det er her, jeg mener, at jeg er lidt den atypiske MLM´er. Ingen selskab kan overbevise mig om at være med, udelikkende pga.bonusplanen. Jeg kunne ikke drømme om at formidle et produkt/ydelse, jeg ikke selv har en holdning/erfaring med.
Dbh.
Michael