Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har alle for travlt til Amino's NM/MLM?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Ingen stempling fra min side, fint med lidt input, og det gode er jo at vi alle er forskellige, og derfor oplever jeg af og til at man forsøger at sælge egne drømme ligesom jeg heller ikke er fan af de forskellige bonusting efter 30 dage. Både fordi det gør alle "ens" i mine øjne og ikke tager udgangspunkt i den enkelte og dennes ønsker.

Hvad mon en typisk MLM'er er... Tror nu det svinger fra firma til firma.

Men er helt enig med dig i at NM er umuligt at stoppe, måske jeg bare har en naiv forestilling om at man kan tale fornuft i alle Wink Ikke forstået på den måde at de join'er, men bare så de kan udtale sig på baggrund af viden. Men ja naivt ik...

Ja det ser ud til at der er rigtig mange NM firmaer også i DK, men jeg tror ikke det er det der gør det svært at vælge. Tror ikke der er mange af dem der starter op har hørt meget mere end præsentation af et enkelt firma.

Mvh. Martin

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 16:15

Martin Slot:

Ingen stempling fra min side, fint med lidt input, og det gode er jo at vi alle er forskellige, og derfor oplever jeg af og til at man forsøger at sælge egne drømme ligesom jeg heller ikke er fan af de forskellige bonusting efter 30 dage. Både fordi det gør alle "ens" i mine øjne og ikke tager udgangspunkt i den enkelte og dennes ønsker.

Undskyld, men den tror jeg ikke, jeg forstår.

Martin Slot:

Hvad mon en typisk MLM'er er... Tror nu det svinger fra firma til firma.

Jeg mener ikke, det har noget at gøre med, hvilket selskab man arbejder med. Det er, efter min mening afhængig af, hvilken indstilling man selv har over for NM/MLM.

Martin Slot:
Ja det ser ud til at der er rigtig mange NM firmaer også i DK, men jeg tror ikke det er det der gør det svært at vælge. Tror ikke der er mange af dem der starter op har hørt meget mere end præsentation af et enkelt firma

Det er her, man burde gøre sig lidt mere umage, med at undersøge tingene/selskaber lidt mere til bunds.

Det er her, jeg mener, at jeg er lidt den atypiske MLM´er. Ingen selskab kan overbevise mig om at være med, udelikkende pga.bonusplanen. Jeg kunne ikke drømme om at formidle et produkt/ydelse, jeg ikke selv har en holdning/erfaring med.

Dbh.

Michael

Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:56

Jeg tror her er stille fordi der er gang i den rundt omkring og jeg mærker det selv!

Jeg er ivrig MLM´er, men jeg kan ganske enkelt ikke skjule min harme over de sure opstød, der kommer her pga. MLM, så nu tager jeg bladet fra munden!

Jeg tror, at dem der brokker sig over konceptet er dem, der ikke selv har haft nogen særlig succes med det og derfor partout skal udgyde deres ubehag overfor os som har succes og som driver en hæderlig forretning med gode produkter.

Jeg tager min MLM forretning meget seriøst og også de mennesker, som jeg arbejder sammen med. Ingen kommer i gang sammen med mig, uden at de vil lade sig uddanne (og ikke hjernevaske) er lærevillige, ærlige og flittige. At tro MLM er en nem og hurtig vej til penge, er ikke kun naivt, men også dumt! De mennesker jeg arbejder sammen med har min fulde støtte og support og kan ringe mig mig på hvilket som helst tidspunkt af døgnet, for de må ikke stå alene - det kommer der intet ud af!

Problemet er, i mine øjne,  at der er alt for mange løgnagtige lykkeriddere derude, der lover guld og grønne skove og superprodukter, som kan meget mere end de rent faktisk kan, i jagten på at få en smule succes og en sølle fortjeneste, men i stedet i værste fald opnår at venner og familie vender dem ryggen pga af deres evige pressen på. Jeg har med vilje valgt at lade mine venner og familie (min komfortzone) stå udenfor forretningen og har derfor kun arbejdet med mennesker jeg ikke kendte i forvejen og jeg tager aldrig kontakt til nogen, der ser ud som om at de har brug for pengene, men får jeg en henvendelse, så tager vi selvfølgelig snakken, men jeg stiller krav om ærlighed og tillid til hinanden. Jeg har kategorisk valgt udelukkende, at arbejde med mennesker, der i forvejen ved noget om salg og marketing eller forretning generelt og tro mig; når jeg har siddet overfor disse mennesker, har jeg aldrig fået pyramidespørgsmålet stukket ud.

Viden er magt, og uden indsigt - ingen indflydelse. Pas på hinanden derude!

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:25

Hej

Heldigvis har der ikke været nogle negative indlæg denne gang og det er jo super, men hvorfor er det så at emnet kommer op ? Confused

Big Smile Keld

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:14

Martin Slot:
Men er folk ikke interesseret i at dele ud af deres daglige erfaringer?

Det er jeg da sikker på rigtig mange gerne vil - og gør hver eneste dag - bare ikke på Amino - fordi Amino på mange måder ikke er det rette forum - selvom det i den grad sagtens kunne være det... tag et hvilket som helst indlæg i denne kategori på Amino - kendetegnene er at en "knap så erfaren" debattør eller/og især knap så erfaren networker meget hurtigt roder sig ud i noget snavs, ganske enkelt fordi det er så nemt bare at kaste noget kritik af sig i svar eller respons på mange af disse indlæg - uden det nødvendigvis bunder i den helt store indsigt.

Omvendt så er der mange flere end man lige forestiller sig, der rent faktisk "læser med" - som blot vælger at suge information eller input til sig, uden iøvrigt at have interesse i at kasse sig ind i den debat. 

Det er set et utal af gange, at der så samtidig er mange "knap så erfarne" networkers, der har en forestilling om at Amino er vejen til guldet; læs prospekterne - hvilket på alle mulige måder er så fejl som noget kan være - ved at kaste rene reklame-indlæg - blot med links og ofte forklaring som er copy-paste - hvor det er så tydeligt der rent faktisk ikke har gjort sig de helt store overvejelser UDOVER at synes deres firma er verdens bedste mulighed...

Derimod er der rige muligheder for at eksponere ens forholdsvis "fornuftige tilgang" til aspekterne i og omkring MLM/Network Marketing - ligesom en ensidig og ikke særlige "intelligent" tilgang meget let kan få nogen til at ligne et par knallerter ;-)

Mvh.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)