Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har alle for travlt til Amino's NM/MLM?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare mig eller er der temmelig stille herinde? Det overrasker mig da lidt. Jeg har altid tid til Amino, både NM forummet men også til at kigge lidt på de andre områder, af og til kan man faktisk få et dejligt grin af at kigge.

Et eller andet sted syntes jeg nu det er synd det er så dødt - selvom der nok sidder en række der aldrig har brudt sig om MLM og er glade for dette.

Men er folk ikke interesseret i at dele ud af deres daglige erfaringer? Hvad sker der i Jeres NM forretninger (selvfølgelig bare lige et par linier så det ikke tager en krig af en tid).

God weekend til alle, ser frem til lidt feedback. Og reklameindlæg er i orden Wink

Martin

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 13:34

Hej Martin

Intet nyt er godt nyt.

Det siges da i hvert fald. Mon ik`der er noget om det?

hilsen

Michael

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 14:41

Hej Michael

Nogle gange er det nok rigtigt nok, men tvivler lidt på det for alle, for jeg tænker da stadig på den store "modstand" der generelt er herinde fra andre.

Jeg har bare den tanke at mange af de nye, som lige har smidt nogle "hurtige" indlæg herinde har valgt at give op. Og her kunne dialog på tværs jo være ganske smart.

Nu har jeg efterhånden hørt så mange foredragsholdere og lignende snakke netværk..netværk..netværk. Og samtlige af dem kunne sådan set have været et NM forretningsmøde. Så derfor overrasker det mig lidt at der ikke snakkes mere herinde...

Mvh.

Martin

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 15:02

Hej Martin

Det er da korrekt, at ordet netwærk får en større og større betydning i fremtiden. Min forrudsigelse er, at det at have et netværk, hvadenten det er det ene eller andet, er et ufravigelig must fremover.

Du har da ret i, at modstanden mod MLM/NM her på amino ikke er blevet mindre, men i takt med, at de " get rich quick" indslag er blevet fejet af bordet ret hurtig, så bliver modstandere også mere saglig og konstruktiv i deres indslag, hvilket jeg personlig synes bidrager til en positiv og lærerigt tone herinde.

Hvadenten man er for eller imod MLM/NM, så er gensidig respekt medvirkende til at skille fårene fra bukke.

Dialog på tværs er til hver en tid at foretrække, så, jeg kan kun opfordre de nye, som du kalder dem, at komme med debatforslag, så vi kan duskutere de på en sober måde.

Dbh

Michael

Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:53

Måske det har noget at gøre med at hvergang der forsøges oprettet en tråd, bryder der altid en tåbe ind og RÅBER pyramidespil, hvilket efterfølgende og for evigt kan ligge på Googles søgemaskiner og blive synonym med det gældende firma.

Tag dog og hav en selvjustits der gør at folk kan komme til orde istedet for at i gang på gang ødelægger det for andre.  Jeg tror ikke at i forstår den uro og det i ødelægger for velmenende virksomheder, med jeres mund crap.

Den dag i kan opretholde en saglig og sober debat vil i få trafikken tilbage. Folk har lært det og AMINO er idag synonym med en flok kloge nørder, der ikke har andet at bruge deres tid på, end at svine velmenende distributører og deres forsøg på indlæg til og at det er et sted man ikke bør nævne sit firma navn. 

/F

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 19:13

Mr.Nice:

Måske det har noget at gøre med at hvergang der forsøges oprettet en tråd, bryder der altid en tåbe ind og RÅBER pyramidespil, hvilket efterfølgende og for evigt kan ligge på Googles søgemaskiner og blive synonym med det gældende firma.

Tag dog og hav en selvjustits der gør at folk kan komme til orde istedet for at i gang på gang ødelægger det for andre.  Jeg tror ikke at i forstår den uro og det i ødelægger for velmenende virksomheder, med jeres mund crap.

Den dag i kan opretholde en saglig og sober debat vil i få trafikken tilbage. Folk har lært det og AMINO er idag synonym med en flok kloge nørder, der ikke har andet at bruge deres tid på, end at svine velmenende distributører og deres forsøg på indlæg til og at det er et sted man ikke bør nævne sit firma navn.

Altså, vi forsøger jo netop med indlæg og svar at komme dette svar til livs. Og jeg syntes da det er blevet langt bedre end tidligere.

Mr.Nice:

Dette forstår jeg ikke, du starter med at snakke om tåberne, og nu snakker du selvjustits. Hvem taler du om her? Tåberne eller dem der arbejder med firmaerne? Problemet er jo at nogle er modstandere og tror deres negative indlæg gavner de folk der måske overvejer at arbejde med NM. Det hjælper ikke at snakke mund crap og den slags...

Mr.Nice:

Endnu et svar som kun sætter spørgsmålstegn i panden på mig, jeg er som NM'er interesseret i at få dialogen igang...hvilket jo er ret tydeligt med mit indlæg. Jeg kunne ikke forestille mig at tåberne der råber pyramide osv. er interesseret i dette. Tværtimod.  Og det virker lidt som om du peger på NM'erne som skal være dem der holder en saglig og sober debat...det syntes jeg nu vi gør i de fleste tilfælde, de svar der kommer som er mindre sobre er jo som regel fra modsatte side.

Og Amino er jo andet end kloge folk og nørder. Og ikke nævne sit firma navn...jamen nu taler du jo direkte imod mange af dem som sidder på den anden side og brokker sig over "hemmeligholdelsen".

Martin

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:42

Jo Martin du har ret der er lidt stille her på Amino, men noget kan måske skyldes der er travlt i mange mlm butikker. Jeg ved da personligt at der er gang i forretningen, så mon ikke det gælder flere steder.

En anden årsag er som nævnt, nye som forsøger med lidt indlæg, men bliver skræmt og holder sig væk. Måske er de bange for et angreb eller to. Men sådan er det også hvis man går ind i politik. Nogen er til blå andre er til rød. Nogen er til mlm andre er til A/S og andre vil være lønmodtager.

Heldigvis er vi alle forskellige.... Men håber modstanden mod det ene eller andet ikke  udarter sig negativt, men kun bliver en dialog af synspunkter. Smile

Hilsen Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 19:52

vi skal jo lige "varmes" op efter sommeren :) eller køles ned. Der sker en masse her ved mig hvertfald :D men det er bag lukkede døre

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 10:37

Keld:

Først og fremmest, hvis der er så meget gang i forretningen rundt omkring, syntes jeg jo netop at det er trist, at man ikke bruger 5 minutter herinde på at have dialog om det (altså men end blot enkelte af os ).

Selvom der er mange modstandere, så er der stadig også mange der er for, og måske... også nogle som ikke er modstandere, men som pt. måske kun overvejer andre ting.

Jeg er selvfølgelig kun glad for at de nye er bange og holder sig lidt i baggrunden, for det er jo set et hav af gange at de har forsøgt med en forkert metode, og med forkert, så mener jeg en måde som deres upline ikke ville have anbefalet fordi den kun ville give bagslag. Men hvis man dropper sin tanke om at rekruttere herinde og blot arbejder for en dialog, ja så syntes jeg da de nye skal være velkomne til at deltage.

Ja det er dejligt at vi alle er forskellige ellers havde det nok været pokkers kedeligt. Den politiske del...hehe, jamen jeg syntes ikke der er de store forskelle på de politiske tossehoveder.

Tænker bare, at hvis det går fantastisk alle andre steder også, så ville det jo være ret cool at "reklamere" med. Og det er da pokkers irriterende at der er en forening som intet gør.

Jeg har også dejlig travlt, ja jeg må da tilstå at jeg er lidt bagud, men det skyldes bl.a. at NuSkin igår forlængede Vitality pre-orders i nordamerika med en uge. Det var meningen at det var slut fredag ved midnat, men nu har jeg en uge mere at arbejde med mit amerikanske og canadiske netværk. Det var ikke lige i mine planer. Men jeg vil stadig have plads til at være på Amino.

Mvh. Martin

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Skrevet kl. 14:04

Martin

Nu tror jeg ikke på, at de mange som er imod NM/MLM, er i stand til at stoppe den fremgang. som NM/MLM har globalt set. NM vinder mere og mere indpas , også i danmark. Der er bare rigtig mange om budet her i landet, og det gør det svært at vælge det rigtige selskab. Prøv lige at sætte antal indbygger her i landet i forhold til de selskaber, der findes her i landet. Selvfølgelig kan du i NM/MLM stort set har hele verden som arbejdsplads, men du vil sikert starte i dk.

Der har været diskussioner nok om, hvad der er pyramidespil og hvad der ikke er. Jeg tror de fleste har fundet ud af det.

NM/MLM kan drives på flere forskellige måder, og det er her, jeg synes, det er svært at finde det selskab, der passer lige netop til en selv. Det nemmeste måde er jo, at tage kontakt til en, der er i det selskab, som man måske kunne tænke sig, at arbejde sammen med, for at få de oplysninger som man ønsker. Det har jeg lavet gode erfaringer med. Folk får svar på deres spørgsmål og kan få materiale tilsendt, hvis det er det de ønsker. Det koster jo ingenting, udover en telefonsamtale.

Nu er jeg nok ikke den typiske MLM`er, da det økonomiske aldrig har stået i forgrunden for mig. Jeg har lavet så mange poisitive erfaringer med produkterne (og dette gælder flere hundrede personer), at det er mest vigtig for mig, og mit team, at give så mange mennesker som muligt den samme oplevelse og livskvalitet. Og det på et niveau, hvor alle kan være med.

At det så har givet mig  og andre mange økonomiske muligheder og friheder, betragter jeg som en positiv sidegevinst., men som skrevet, så var dette ikke mit formål.

Selv om jeg har beskæftiget mig i rigtig mange år med MLM/NM, så var det et tilfælde, at jeg havnede der, hvor jeg nu er. Og det er jeg utrolig glad for.

Jeg kan kun håbe på, at rigtig mange af jer vil få muligheden for, at opleve det samme.

Nu skal dette indslag nok blive stemplet som skjult reklame, salgsgas m.m,. Det kan jeg godt leve med, for i modsatning til dem, som måske vil høvle dette indslag ned, så har jeg og mit team alle positive oplevelser at falde tilbage på.

Dbh

Michael

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)