Martin
Nu tror jeg ikke på, at de mange som er imod NM/MLM, er i stand til at stoppe den fremgang. som NM/MLM har globalt set. NM vinder mere og mere indpas , også i danmark. Der er bare rigtig mange om budet her i landet, og det gør det svært at vælge det rigtige selskab. Prøv lige at sætte antal indbygger her i landet i forhold til de selskaber, der findes her i landet. Selvfølgelig kan du i NM/MLM stort set har hele verden som arbejdsplads, men du vil sikert starte i dk.
Der har været diskussioner nok om, hvad der er pyramidespil og hvad der ikke er. Jeg tror de fleste har fundet ud af det.
NM/MLM kan drives på flere forskellige måder, og det er her, jeg synes, det er svært at finde det selskab, der passer lige netop til en selv. Det nemmeste måde er jo, at tage kontakt til en, der er i det selskab, som man måske kunne tænke sig, at arbejde sammen med, for at få de oplysninger som man ønsker. Det har jeg lavet gode erfaringer med. Folk får svar på deres spørgsmål og kan få materiale tilsendt, hvis det er det de ønsker. Det koster jo ingenting, udover en telefonsamtale.
Nu er jeg nok ikke den typiske MLM`er, da det økonomiske aldrig har stået i forgrunden for mig. Jeg har lavet så mange poisitive erfaringer med produkterne (og dette gælder flere hundrede personer), at det er mest vigtig for mig, og mit team, at give så mange mennesker som muligt den samme oplevelse og livskvalitet. Og det på et niveau, hvor alle kan være med.
At det så har givet mig og andre mange økonomiske muligheder og friheder, betragter jeg som en positiv sidegevinst., men som skrevet, så var dette ikke mit formål.
Selv om jeg har beskæftiget mig i rigtig mange år med MLM/NM, så var det et tilfælde, at jeg havnede der, hvor jeg nu er. Og det er jeg utrolig glad for.
Jeg kan kun håbe på, at rigtig mange af jer vil få muligheden for, at opleve det samme.
Nu skal dette indslag nok blive stemplet som skjult reklame, salgsgas m.m,. Det kan jeg godt leve med, for i modsatning til dem, som måske vil høvle dette indslag ned, så har jeg og mit team alle positive oplevelser at falde tilbage på.
Dbh
Michael