Jeg overvejer ny hjemmeside og tænker på en model a la ejendomsmæglernes, hvor jeg kan ligge bilderne ind og skrive en kort beskrivelse af materialer, m2 osv.
Er der nogle som har sådan en platform liggende, hvor grund arbejdet er lavet og det er et spørgsmål om at rette designet til?
Kravet er: Det skal være simpelt, hurtigt og nemt at ligge nye bilderne ind, når systemmet køre.
Hvis du har noget som kan bruges, vil jeg gerne se det.. (ikke nogle tilbud om at starte fra bunden. medmindre du har løst lignende opgaver for andre som jeg kan se.)
Jeg VSI Group har god erfaring med mange systemer, men hvis har lyst må du meget gerne sende mig en beskrivelse der er lidt mere konkret omkring opgaven, så jeg kan forhøre mig i produktionen, om vi har nogle ligende systemer udviklet.
Hvis du søger efter "wordpress real estate theme" på google, så kommer der et hav af muligheder frem. Du kan både finde nogen der koster penge men også en masse der koster gratis.
Jeg har et system, som nemt kan tilpasses dine behov. Du skal være velkommen til at komme forbi mit kontor i Aarhus og diskutere projektet over en kop kaffe.