Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig lige!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag derude, jeg kører med adfairs kampagner, og med mmmedier og advertising osv

Problemet ligger i at jeg er blevet accepteret ved dem alle og mmmedier og advertising har sagt ja til at jeg må det jeg gør.
Men da jeg signed op ved adfair var da jeg kørte med en anden hjemmeside som ikke består af det jeg gør nu, da jeg
barer kunne skrive en ny adresse på min konto også kører med de samme kampagner på min nye side fik jeg ikke kontakt
med adfair derfor ved de ikke hvad min ide består af.

Men side består af at hvergang en bruger tilmelder sig en konkurrence på min side tjener han et beløb senerer kan han få
beløbet udbetalt.

Nu har jeg brugt adfair ret meget har har en god indtjening der og mange af de penge jeg skal betale brugerene kommer derinde fra.

Jeg har prøvet at få kontakt med adfair i noget tid de skriver ikke tilbage med emails, og tager ikke deres telefon derfor vil jeg
spørger jer ved i noget om at de ikke vil accepter det jeg gør, fordi så skal jeg slette deres kampagner nu.

Mange tak
Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:37
Hej Steffanv

Nu har jeg ikke personligt kendskab til Adfair''s regler, men det må vel fremgå af de Terms&Conditions du har godkendt, da du tilmeldte dig??

Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:38
Ja jeg har læst det hele igennem og kan ikke finde nogle steder der siger jeg ikke må det jeg gør.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)