Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Murefirma søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg står til at sku leje et kontor pr d 15 jan og har været så dygtig at jeg har fået udlejer til at betale for at der blir lagt klnker på gulvet, så derfor søger jeg et mure firma eller et all around firma som kan nivelere gulvet og ligge klinkerne.. Rummet det drejer sig om er ca 3o kvadratmeter og klinkerne har udlejer.. Lokationen er valby..

Nogen der kan hjælpe mig?? Og gerne hurtigt da jeg står og tripper for at "flytte" ind

Mvh Mads..

Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 18:56
Hej Mads...

Har du fundet en murer? Hvis ikke, så har jeg en god en på hånden.

Ring evt. på 61661069.

Mvh.

Michael

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Skrevet kl. 23:35
Hej Michael..

Tak for tilbuddet men har fundet en:-)

God og billig så jeg har været heldig..

Mvh Mads..

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:11
Hej Mads

jeg står også og skal bruge en murer til et badeværelse - er det mon muligt at lokke navn ud?

har iøvrigt også brug for en vvsér kender du tilfældighvis en ?

Fra København
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 190
Fra  Denker Media - oversættelsesbureau Skrevet kl. 12:49
Dato: 18-01-2007 11:11:06 Forfatter: Mille

Hej Mads

jeg står også og skal bruge en murer til et badeværelse - er det mon muligt at lokke navn ud?

har iøvrigt også brug for en vvsér kender du tilfældighvis en ?

Prøv at kontakt www.gratisbyggetilbud.dk - de har et stort netværk af murere og vvs-folk.

Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Skrevet kl. 19:47
Hej  Mille..

Han er ikke aut. murer men all-around-super-dygtig handymand, han har vist også nogle samarbejds partnere så mon ikke der er en vvs´er imellem.. Hvis du stadig er intereseret kan du sende mig en pm med dit nummer og så spørger jeg om han vil ringe til dig og gi et tilbud..

Mvh Mads

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:38
brug www.gratisbyggetilbud.dk det har jeg gode erfaringer med.

Du opretter opgaven på deres hjemmeside, de ringer dig op dagen efter og stiller de nødvendige spørgsmål, de finder et antal håndværkere, der kan og vil løse opgaven og har tiden til det og du har et antal tilbud inden et lille antal dage. (jeg husker ikke om deter 3 tilbud og 5 dage eller omvendt, men det er i det lag).

Fidusen er at gratisbyggetilbud har mange opgaver hver dag, hvorfor det er en dårlig forretning for en håndværker at skodde dem, da de så ikke giver ham flere opgaver. De har erfaringer for hvilke håndværkere der løser opgaverne, da de bruger den mange gange og de ved også hvem der har tiden til det.

Disclaimer:
Jeg kender en ansat i gratisbyggetilbud.dk, men får hverken procenter eller arbejder på anden måde for dem. Jeg har familiemedlemmer (i flertal) der har anvent dem, til både køkken og badeværelse med success, uden at gratisbyggetilbud viste at det var min familie

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:41
tak for tilbudet Mads

desværre er det ret vigtigt at det er en aut. murer - da vi bor i andel og det drejer sig om at badeværelsesgulvet skal rettes op med rigtigt fald og sådan noget MEN der bliver måske noget andet murerarb. som vi måske godt kunne bruge hjælp til, så jeg sender lige en pm

Jeg tror jeg kontakter gratis byggetilbud til det som er aktuelt lige pt

Tak for responsen

Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:37
Hej

Hvor kommer i fra i Damark?

hilsen

DBT-Murerforretning

cvr29558655

Tilmeldt 14. Nov 06