Jeg vil være taknemmelig om i vil anbefale et rengøringsfirma i København, som laver økologisk / miljøvenlig rengøring, til jeres venner på Facebook. Det er virkelig på af bakke, og jeg synes at have prøvet alle metoder.
har lige haft den unge Mikkel Tschentscher til at lave min den er lige bleven lagt om for et par timer siden.
overvejer at lave 1-2 dage med 50% på alle mine behandlinger til alle kunder der er på vores side. så kommer der flere til og der kommer lidt kunder gemmen klinikken. det er lidt stille lige nu!
Jeg har et firma, der sælger udvalgt løbeudstyr og coaching til marathon og ekstremløbere.
Jeg har bl.a. gjort det muligt for Facebook-brugerne at shoppe direkte i Facebook. Det er udvalgte produkter fra min hoved-webshop, der så sælges med rabat til FB-brugerne.
Har simpelthen brug for hjælp gerne hurtigst muligt til facebook.. Har haft min side i lang tid, men har forsøgt så meget at lave en "velkommen til" side hvor man lander på, og ikke direkte på væggen.
Men hvordan gør man lige det, nogle som vil give et råd :)
Min side er her: http://www.facebook.com/pages/starzstreetweardk/157819100910260?ref=ts#!/pages/MissMartins/70907168116