Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se Jeres Facebook-sider?

Side 3 ud af 11 (106 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 09:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en gruppe da jeg aldrig har fået lavet en side og da jeg ved at det vil tage lang tid at få lige så mange over på vores side, som vi nu har fået i vores gruppe.. Hvad er de umidelbare fordele ved en side fremfor en gruppe?

http://www.facebook.com/group.php?gid=184157355415&v=wall&ref=ts

Mvh

Jakob / Sportnu.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 09:34 | Låst

Næsten helt ny Facebook side

http://www.facebook.com/pages/Toprobot/110322039028316?v=wall

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 10:17 | Låst

Jeg har denne: Hunde Nyheder på Facebook

Den er godt en måned gammel ca. og jeg har ikke gjort noget særligt for at tiltrække venner (og har da heller ikke specielt mange), udover at placere et link på min side med hundenyheder og så udvælge ca. 10 af mine egne venner som har hund og invitere dem til at "synes godt om".

Jeg er personligt ikke så meget til "Synes godt om"-bokse (med billeder af "medlemmerne") på diverse websites, da jeg ikke mener, at man har sagt ja til (indirekte) at være reklamesøjle for andre folks sites, bare fordi man "synes godt om" deres Facebook gruppe, men ellers skulle det være et godt middel til flere "synes godt om'ere", så det er jo en smagssag (og jeg er da muligvis også den eneste, der har den holdning Smile

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 10:30 | Låst

Hej folkens 

Fantastiske facebook sider i har, jeg har ikke selv lavet andet end at putte et billede ind og har 180 medlemmer. Tror jeg skal investere lidt i en pæn side som jeres :)

Er der nogen der ved om man kan se hvor mange der er inde og se ens gruppe? Eller kan det kun ses ved antallet af medlemmer?

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 10:38 | Låst

Thomas Grønnemark:

Fedt at se og høre om Jeres Facebook-sider... Jeg har været inde om trykke "synes godt om " på nogle af dem ...

Lad os få endnu flere sider frem i lyset Big Smile

Har en gruppe her :) Den er lidt kedelig, men hyggeligt at folk snakker derinde.

http://www.facebook.com/group.php?gid=61802567993&ref=ts

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 10:44 | Låst

Line:

Jeg har denne: Hunde Nyheder på Facebook

Den er godt en måned gammel ca. og jeg har ikke gjort noget særligt for at tiltrække venner (og har da heller ikke specielt mange), udover at placere et link på min side med hundenyheder og så udvælge ca. 10 af mine egne venner som har hund og invitere dem til at "synes godt om".

Jeg er personligt ikke så meget til "Synes godt om"-bokse (med billeder af "medlemmerne") på diverse websites, da jeg ikke mener, at man har sagt ja til (indirekte) at være reklamesøjle for andre folks sites, bare fordi man "synes godt om" deres Facebook gruppe, men ellers skulle det være et godt middel til flere "synes godt om'ere", så det er jo en smagssag (og jeg er da muligvis også den eneste, der har den holdning Smile

Hej

Det ser da super godt ud :D 60 medlemmer på en måned er godt gået. Men det er stort arb at holde en nyhedssite :) men god vind.

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 279
Fra  Kidzshop.dk (MyAgenzy A/S) Skrevet kl. 11:38 | Låst

Jeg har følgende side for min shop: http://www.facebook.com/kidzshop.dk

Jeg har aldrig bedt medlemmerne om at invitere deres venner til siden som mange andre gør via konkurrencer, da jeg ikke ønsker nogen skal spamme deres venner. Derimod opfordre jeg dem nogle gange om at "syntes godt om", hvis de vel at mærke også gør det..

For et par uger siden, valgte vi at indgå en sponsoraftale med danske hospitalsklovne hvor vi vil donere 5% af det salg hvor man i notefeltet skriver donation/danske hospitalsklovne (flytte penge fra googleannonceing til donation til glæde for syge børn - bruge penge på en ny måde til at få kunder ind i shoppen), facebooksiden skulle være værktøjet for at få budskabet ud, medlemmerne skulle klikke syntes godt om, og vi håbede den gode idé ville sprede sig som ringe i vandet, men kun meget meget få har klikket syntes godt om ideen, til vores store forbavselse..   Lige nu kører vi så en "syntes godt om" kampangne igen, men hvor dem der klikker syntes godt om kan vinde via lodtrækning et gavekort på 500,-. her er klik-procenten væsentlig højere. Hvorfor er det mon sådan?

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 11:40 | Låst

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 14:31 | Låst
Fra Slagelse