Godaften Aminoer Nogle af jer har måske læst mine indlæg om et datingkoncept jeg har snakket om og til det søger jeg nu en seriøs og kompetent programmør, som har lyst til at sætte tid af til at få forklaret konceptet. Som sagt er det i udgangspunkt et datingssite der er tale om, men det skiller sig ud næsten 100% fra nuværende datingssites bortset fra man også har en personlig profil hvori man kan skrive noget tekst, uploade nogle billeder og videoer samt som en af hoved funktionerne, købe kredit / point. Hvad man bruger kreditten til vil du få forklaret nærmere under mødet. Sitet skal have nogle specifikke funktioner som skal opbygges, men helheden skal stadig være meget simpel og det skal ikke være forvirrende så folk "forsvinder" inde på siden.
Er du frisk, arbejdsvillig, imødekommende og vigtigst af alt DYGTIG til hvad du laver? - Så send mig en besked enten her eller privat og så kan vi aftale et møde enten over skype, privat eller telefon.
Tak på forhånd /Jasko
|
Hvis der er tale om månedlig honorar eller betaling så er jeg frisk. Tag et kig på http://www.abcel-online.com/da/ og tag kontakt derfra (din PB er ikke aktiveret).