Jeg kan godt komme ind fra min mobil, og andre der har prøvet kan også godt komme ind. Der er den eneste side jeg ikke kan komme ind på. Jeg har tjekket firewall, cookies og om siden skulle være udelukket fra mit system på den ene eller anden måde, men kan ikke se noget. Jeg kunne godt komme ind igår. Nogen der har et forslag til hvad der kan hjælpe mig ?
Tak :-)
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Ved ikke helt hvor meget hjælp jeg er, plejer ikke at fejl søge på den her måde :)
Vil gerne lige have dig til at lave en tracert. Det gør du ved at starte programmet CMD .
Hvis du har windows 7 eller windows vista - skal du bare trykke på start knappen og skrive cmd i søgefeltet så vil den finde programmet så du kan starte det.
Når det er startet skal du skrive "tracert kobenhavnsdelebiler.dk" - og tryk enter. Det den så kommer frem med vil forhåbentlig fortælle en smule, der kan bruges til at finde løsningen. Send et screen shot til mig eller teksten i en privat besked.
Det er sådan CMD ser ud efter tracert er kørt (du vil have noget lidt andet)