Først og fremmest tak for at så mange var interesserede, det var hyggeligt nok. De jeg har valgt, har jeg faktisk udelukkende valgt på baggrund af deres svar i tråden og lidt interesse.
Det blev Billig dansk autohjælp + dansk autohjælp og webarena. De 2 første kommer til at dele link
Jeg skriver en PB til Jer.
Ha en god weekend alle sammen. Gentager jeg forsøget, så prøv endelig igen
Nu er det ok at man ikke kom i betragtning, men at starte en tråd som du gjorde her virker fuldstændigt som om du arbejder på et dagblad gør du det?
Man tilbyder ikke en vare hvis man blot tilmelder sig og når der så pludselig kommer flere end man regner med, springer man fra.. Dårlig stil og måske et indlæg til Arto.
Nu er det ok at man ikke kom i betragtning, men at starte en tråd som du gjorde her virker fuldstændigt som om du arbejder på et dagblad gør du det?
Man tilbyder ikke en vare hvis man blot tilmelder sig og når der så pludselig kommer flere end man regner med, springer man fra.. Dårlig stil og måske et indlæg til Arto.
Just my 2 cents.
kenn
Hej Kenn
Nu har jeg lige læst mit indlæg en gang til og kan godt se at det kan misforstås. Overskriften siger: "Jeg gi'r 2 gratis links". Og i teksten skriver jeg om: "du vil have 1 link". Derved mente jeg, at kun 2 ville blive udvalgt Men jeg kan godt se, at man kunne forestille sig at jeg ville give et link til alle. Men det var ikke hensigten med indlægget. Ikke en gang fra start.
Jeg arbejder ikke for et dagblad og ingen relationer til et dagblad. Jeg kan ikke umiddelbart se hvorfor det er indlysende at jeg arbejder for et dagblad? Nok bare mig
Prøv at se overskrifterne på de 2 største dagblade vi har herhjemme, begge får det til at lyde som om at det er det mest fantastiske der er sket og så viser det sig at det er varm luft
Nævner ingen navne da man altid skal have en chance for at forsvare sig og det er dette indlæg dog for lille til at sætte igang.
men godt du kunne se det kunne misforståes for det blev det vist af alle.
Synes det fremgik ganske klart at der var tale om en personlig vurderingssag og det er da fair nok. Når noget er gratis og frivilligt så accepterer man bare betingelserne som de er.
Uanset om det 1-2 eller mange du ville lave er det da et super godt initiativ, jeg er da ked af at jeg ikke opdagede i tide så jeg kunne komme med i puljen og måske blive udvalgt :-) men så det en halv time for sent.