Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af hjemmesider desginer - eller gør det selv???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg går og "pønser" på at starte en net handel, og dertil skal der jo selvfølgelig en kanon hjemmeside til. Så er spøgsmålet jo, hvad er bedst/smartest/økonomisk bedst at vælge? Jeg kan se der er mange gør-det-selv pakker, som forskellige firmaer tilbyder, hvor de så f.eks. har en skabalon m.m. Hvad er jeres erfaringer med disse pakker? Jeg har behov en hjemmeside som virkelig sparker ***, en der fungere 100% og hvor designet er top eksklusivt. Jeg kan fint administrer en computer i det daglige, men ved ikke hvor vidt mine evner rækker inden for design af hjemmesiden og opsætning.
Er der nogle af jer der har været/er kunde af et firma der har lavet jeres hjemmeside, og hvor i derefter f.eks. selv har kunne formå at opdatere den?

Mvh.

C

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:46

Altså er der tale om en webshop? Hvis det er det, så kommer prisen helt an på dine behov for funktioner osv.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Fra Århus
Tilmeldt 24. Sep 10
Skrevet kl. 13:55

Ja der er tale om en webshop. Prisen er ikke helt så vigtig. Det vigtigste for os er at det fungere og designet er over alt forventning :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:57

Magento, Prestashop, WannaFind hosted løsning... Der er meget forskelligt at vælge imellem, men igen tvivler jeg på at det kun er layoutet du fokusere på når du taler webshop.

Fra Århus
Tilmeldt 24. Sep 10
Skrevet kl. 14:04

Tak, det vil jeg da lige kigge på. Nej der er selvfølgelig flere ting jeg har i fokus end "bare" layout. Dog er det der der er i mit forkus lige nu :)

Mange tak for alle svar!

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 14:17

Som jeg skrev til den sidste der spurgte til det samme:

Dandomain er meget gode og så absolut en af de shop systemer jeg varmt vil anbefale. Desuden er de af flere eksperter, blandt andet Thomas Rosenstand kendt som en af de absolut bedst SEO optimerede (Søgemaskineoptimering) på markedet

Hvis du kan php/html/css/asp/javascript osv så er dandomain måske ikke svaret for dig. Da du i så fald sikkert helst vil lave alt selv og så vil jeg pege på opensource.

Men hvis du ikke er en programmør, er det en meget god løsning. Og efter min mening ret brugervenlig. Men hvorfor tage andres ord (eller mit) for det? Bestil en gratis demoshop hos damdomain og prøv selv efter. Du kan finde deres demo her.

kan du lidt html/css er dandomain en endnu bedre løsning. Så vil du kunne få den til rigtig mange ting. Mange store som små løsninger kører på dandomains shop system. De er de største på det danske marked og det er ikke uden grund. Desuden har de gratis dansk support :)

Fra Århus
Tilmeldt 24. Sep 10
Skrevet kl. 14:31

Jeg kan hverken php, html,css,asp eller javascript. Derfor er det nok løsningen nok at finde et firma der kan sætte hjemmesiden op og desgine den for mig, hvorefter jeg evt. selv kan opdatere den med nye vare, informationer osv. hvis dette ellers er nogenlunde brugervenligt :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)