Jeg går og "pønser" på at starte en net handel, og dertil skal der jo selvfølgelig en kanon hjemmeside til. Så er spøgsmålet jo, hvad er bedst/smartest/økonomisk bedst at vælge? Jeg kan se der er mange gør-det-selv pakker, som forskellige firmaer tilbyder, hvor de så f.eks. har en skabalon m.m. Hvad er jeres erfaringer med disse pakker? Jeg har behov en hjemmeside som virkelig sparker ***, en der fungere 100% og hvor designet er top eksklusivt. Jeg kan fint administrer en computer i det daglige, men ved ikke hvor vidt mine evner rækker inden for design af hjemmesiden og opsætning. Er der nogle af jer der har været/er kunde af et firma der har lavet jeres hjemmeside, og hvor i derefter f.eks. selv har kunne formå at opdatere den?
Magento, Prestashop, WannaFind hosted løsning... Der er meget forskelligt at vælge imellem, men igen tvivler jeg på at det kun er layoutet du fokusere på når du taler webshop.
Som jeg skrev til den sidste der spurgte til det samme:
Dandomain er meget gode og så absolut en af de shop
systemer jeg varmt vil anbefale. Desuden er de af flere eksperter,
blandt andet Thomas Rosenstand kendt som en af de absolut bedst SEO
optimerede (Søgemaskineoptimering) på markedet
Hvis du kan php/html/css/asp/javascript osv så er dandomain måske
ikke svaret for dig. Da du i så fald sikkert helst vil lave alt selv og
så vil jeg pege på opensource.
Men hvis du ikke er en programmør, er det
en meget god løsning. Og efter min mening ret brugervenlig. Men hvorfor
tage andres ord (eller mit) for det? Bestil en gratis demoshop hos
damdomain og prøv selv efter. Du kan finde deres demo her.
kan du lidt html/css er dandomain en endnu bedre løsning. Så vil du
kunne få den til rigtig mange ting. Mange store som små løsninger kører
på dandomains shop system. De er de største på det danske marked og det
er ikke uden grund. Desuden har de gratis dansk support :)
Jeg kan hverken php, html,css,asp eller javascript. Derfor er det nok løsningen nok at finde et firma der kan sætte hjemmesiden op og desgine den for mig, hvorefter jeg evt. selv kan opdatere den med nye vare, informationer osv. hvis dette ellers er nogenlunde brugervenligt :)