Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg ændre i konceptet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hej

Jeg har netop startet www.ShopGratis.dk op.

Det er en webshop der formidler gratis varer/ydelser, imellem leverandører og kunder i webshoppen.

Det går lidt trægt med at skaffe leverandører af gratis varer (har dog kun reklameret for shoppen her på amino), så vil høre jer herinde om i kan komme med nogle råd til hvad jeg kan udvide/ændre i konceptet ??

Hvis du har nogle gratis ting, så opret dig her på: http://shopgratis.dk/shop/bliv_leverandoer.php

Du får god gratis reklame på dine produkter og god plads til at reklamere for dig eller din virksomhed i shoppen.

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 12:49

Ingen der har nogle bud på hvad jeg kan tilføje / ændre i shoppens koncept ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:12

Siden ser lidt kedelige ud lav liv på siden , med billeder og en sælgende tekst.

Hvad kan du give dem igen der giver gratis varer , reklame er det meste du give dem med det kræver lidt arbejde af dig , du blogger og blogger om emmet søgeord optimeringer siden, så de giver dem der giver vare væk en god reklame .

Find sponsor der kan give noget væk gratis , med kræver selvfølgelige du kan ses på google

Alt er op bakken i starten med vis aldrig stopper med at blogge om emmet og finde links og sponsor vinder du til sidste , konceptet tror jeg dog kræver en del arbejde.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)