Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte fra bunden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Min datter har via et skoleprojekt fået interesse for handel og planlægger nu hendes uddannelse i den retning. Hun vil have med indkøb at gøre.

I den forbindelse har vi for sjovt talt om et far/datter-projekt, med et lille importfirma med en net-forretning.

Så jeg leder lidt efter en 'quick-guide' til opstart (huskeliste/tips mv).

Samt nogle gode råd om virksomhedestype, og ideer til hvor vi finder en 'netforretning' der ikke koster ret meget, hvis den nu ikke bliver brugt.

Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:50

spændende - jeg lytter lidt med fra sidelinien, og håber der kommer nogle gode forslag :-)

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:56

Lyder spændende, rigtig god fornøjelse med projektet.

Hvis i skulle få brug for nogle gratis programmer til jeres virksomhed er i meget velkommen indenfor hos http://www.start-base.dk

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 09:59

Hej.

Fedt at i kaster jer ud i det, og held og lykke med det lille famile projekt:)

Jeg tror at disse vil kunne hjælpe jer med at komme igang: http://www.vaeksthuset.dk/content/dk/om_vaksthuset/fondens_formal

Væksthusene er en form for rådgivningscentre placeret rundt om i landet. Det er gratis, og jeg tror som sagt, at de vil kunne hjælpe jer godt på vej. Prøv at få sat en møde op med et af væksthusene.

Mvh.
Anders Hempel

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:47

Hej.

Hvis det skal være en netbutik du har i tankerne er her et par super links til at komme igang med en netbutik hurtigt og billigt.

shopify.com - super lækkert og mega let

elance.com - find freelancere som kan lave en webshop billigt :)

Held&lykke =)

Mvh

Philip Bilenberg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)