Jeg har ryddet godt og grundigt op i både kælder og bogreol og er faldet over en masse bøger som desværre ikke kommer til deres ret når de bare står i min bogreol, så nu har du muligheden for at få en masse gode bøger til en lav pris.De fleste er på engelsk, men sådan er det jo med de gode bøger. Jeg håber at bøgerne nu kan være med til at inspirere og udvikle endnu engang, derfor sælges de så billigt alle burde kunne være med. Smid en PM hvis du vil købe en af pakkerne, det er først til mølle. Dette er første liste. Næste liste skulle gerne lægges online imorgen, men der er jo mange, så fordeler dem lige i to posts... Seth Godin Pakken: I alt 7 fantastiske bøger fra min ynglingsforfatter og blogger Seth Godin. Han formår at kombinere humor, forretningssans, markedsføring og nytænkning så man straks får lyst til at gå igang med at ændre sin egen virksomhed og gøre den til en af fremtidens vindere. Han foreslår ikke bare simple løsninger, men grundlæggende holdningsændringer og jeg holder mig altid opdateret med hvad der foregår på http://sethgodin.typepad.com Prisen for denne pakke er: 250 kr (ca 35 kr pr bog). Marketing pakken Marketing Warfare - Al Ries & Jack Trout Marketing Management 11. udgave - Philip Kotler Punk Marketing - Richard Larmer & Mark Simmons Dimensional Promotions - David E. Carter Tekstforfatter - Lars Overby Marketing Judo - John Barnes - Richard Richardson Brand Failures - Matt haig Heartstorm - Rolf Jensen Marketing Minileksikon - Michael Bregendahl & Erik Lavstsen Viral Marketing in a Week - Richard Perry & Andrew Whitaker the 22 Immutable Laws of Branding - Al Ries & Laura Ries Steal these Ideas - Steve Cone Off The Wall Marketing Ideas - Nancy Michaels & Debbi J. Karpowicz I alt 14 bøger om markedsføring. Der er noget for enhver smag, både dem som vil have en nem praktisk guide og dem som vil have en lidt dybere forståelse. Køb hele stakken for 500 kr. Det burde kunne tjenes ind efter den første bog er læst. Forretning og Iværksætteri Small is the new Big - Seth Godin Hot Teams - John Evan-Jones Marketing Management 8. udgave - Phillip kotler From Acorns... - Caspian Woods Start Up! - Liz Jackson The Entrepreneurs book of checklists - Robert Ashton Never Wrestle with a Pig - Mark H. McCormack What the still don't teach you at Harvard business school - Mark H. McCormack The Beermat Entrepreneur - Mike Southon & Chris West I alt 10 gode bøger både fra start-up facen til bøger selv drevne direktører vil have glæde af. 400 kr for hele stakken. Butiks pakken Why we Buy - The Science of Shopping - Paco Underhill The Call of the Mall - How we shop - Paco Underhill KIG dine kvindelige kunder i kortene - Helle Katholm Knutsen Forbrugerbørn - Susan Linn Så i alt fire rigtigt gode bøger der kan sætte ekstra skub i din forretning, og så en ekstra til natlæsning. 150 kr.
|
Forretning og iværksætteri pakken er solgt.