Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode iværksætterbøger sælges billigt.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ryddet godt og grundigt op i både kælder og bogreol og er faldet over en masse bøger som desværre ikke kommer til deres ret når de bare står i min bogreol, så nu har du muligheden for at få en masse gode bøger til en lav pris.De fleste er på engelsk, men sådan er det jo med de gode bøger.

Jeg håber at bøgerne nu kan være med til at inspirere og udvikle endnu engang, derfor sælges de så billigt alle burde kunne være med. Smid en PM hvis du vil købe en af pakkerne, det er først til mølle.

Dette er første liste. Næste liste skulle gerne lægges online imorgen, men der er jo mange, så fordeler dem lige i to posts...

Seth Godin Pakken:
Unleashing the Ideavirus - super bog om hvordan ideer og gode produkter kan sprede sig via internettet og mund til mund.

Survival is Not Enough - Hvordan du bedst muligt navigere igennem en fremtid der består af konstante forandringer.

Small is the New Big - De 184 bedste indlæg fra hans blog, hans avisartikler og ebøger samlet i en bog.

Free Prize Inside! - En ny måde  at tænke både produktudvikling og markedsføring.

MeatBall Sundae - Hvordan markedsføringen bliver fra nu af og frem... og hvordan du får succes i den fremtid.

The Dip - Hvornår skal du give op og hvornår skal du kæmpe?

Tribes - Hvad får folk til at følge dig?

I alt 7 fantastiske bøger fra min ynglingsforfatter og blogger Seth Godin. Han formår at kombinere humor, forretningssans, markedsføring og nytænkning så man straks får lyst til at gå igang med at ændre sin egen virksomhed og gøre den til en af fremtidens vindere. Han foreslår ikke bare simple løsninger, men grundlæggende holdningsændringer og jeg holder mig altid opdateret med hvad der foregår på http://sethgodin.typepad.com

Prisen for denne pakke er: 250 kr (ca 35 kr pr bog).

Marketing pakken
Positioning - Al Ries & Jack Trout
Verdens bedste markedsføringsbog... basta! :)

Marketing Warfare - Al Ries & Jack Trout
Verdens næstbedste markedsføringsbog... cirka!

Marketing Management 11. udgave - Philip Kotler
Grundbog i markedsføring på et hav af uddannelser. Mange gode cases og god værdi for os ikke studerende

Punk Marketing - Richard Larmer & Mark Simmons
Markedsføring for det nye årtusinde

Dimensional Promotions - David E. Carter
Ideer til promotionartikler

Tekstforfatter - Lars Overby
Skriv bedre tekster

Marketing Judo - John Barnes - Richard Richardson
Udvid din forretning ved at bruge hjernen og ikke penge

Brand Failures - Matt haig
Sandheden om de 100 største brand fejltagelser nogensinde. Sjov læsning  som fortæller dig hvordan du IKKE skal gøre

Heartstorm - Rolf Jensen
Fra reklame til Storytelling

Marketing Minileksikon - Michael Bregendahl & Erik Lavstsen
Hvad er det nu lige Halo effekt betyder? Slå det op... sammen med alle andre markedsføringbegreber

Viral Marketing in a Week - Richard Perry & Andrew Whitaker
Ingen bog kan lære dig dette på en uge, men denne prøver.

the 22 Immutable Laws of Branding - Al Ries & Laura Ries
Endnu et hit fra Al Ries

Steal these Ideas - Steve Cone
Markedsføringsideer  der rykker

Off The Wall Marketing Ideas - Nancy Michaels & Debbi J. Karpowicz
Ideer til en anderledes markedsføring. Inspireret af blandt andet guerilla markedsføring.

I alt 14 bøger om markedsføring. Der er noget for enhver smag, både dem som vil have en nem praktisk guide og dem som vil have en lidt dybere forståelse. Køb hele stakken for 500 kr. Det burde kunne tjenes ind efter den første bog er læst.

Forretning og Iværksætteri
Business - The ultimate Resource
Den ultimative bog om forretning. 2100 sider med ca alt du vil vide (og meget meget mere end du vil vide). Et godt opslagsværk der er både omfattende, simpelt og overskueligt (ja det er muligt :-D)...

Small is the new Big - Seth Godin
De 184 bedst indlæg fra blog, artikler og ebøger fra en af verdens skarpeste markedsførings og forretningshoveder.

Hot Teams - John Evan-Jones
Sådan kommer du på vinderholdet.

Marketing Management 8. udgave - Phillip kotler
Lærebog om markedsføring, med mange gode eksempler og god som opslagsværk

From Acorns... - Caspian Woods
En fin guide til hvordan du bygger en forretning fra bunden og bedst opnår succes

Start Up! - Liz Jackson
Endnu en guide til at starte en forretning op... eller få gang i din forretning.

The Entrepreneurs book of checklists - Robert Ashton
1000 tips til hvordan du starter en forretning og får den til at vokse

Never Wrestle with a Pig - Mark H. McCormack
90 ideer og tanker der hjælper dig med at forbedre din forretning og karriere

What the still don't teach you at Harvard business school - Mark H. McCormack
Gode råd om alt fra management til markedsføring

The Beermat Entrepreneur - Mike Southon & Chris West
Den gode vej fra en god ide til en god forretning

I alt 10 gode bøger både fra start-up facen til bøger selv drevne direktører vil have glæde af. 400 kr for hele stakken.

Butiks pakken
Smart Retail - Richard Hammond
Forvandle din butik til en supersælger

Why we Buy - The Science of Shopping - Paco Underhill
Et must for alle med interesse i butiksdrift og salg. Et blik på hvordan folk opfører sig, tænker og handler når de er i butikken.

The Call of the Mall - How we shop - Paco Underhill
Endnu et hit fra Underhill! Er du indenfor butiksdrift, så snyd ikke dig selv for denne bog.

KIG dine kvindelige kunder i kortene - Helle Katholm Knutsen
Find ud af hvor meget kvinderne betyder i beslutningsprocessen, hvordan du får dem til at komme igen og meget meget mere om kvinder og handel.

Forbrugerbørn - Susan Linn
Okay, den får du gratis med, den indeholder jo ikke rigtigt nogle råd der er penge værd for dig.

Så i alt fire rigtigt gode bøger der kan sætte ekstra skub i din forretning, og så en ekstra til natlæsning. 150 kr.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 10:01
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 17:40
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 20:09

Bøgerne kan evt. sendes hvis du skulle være interesseret men ikke bor lige i nærheden...

Og en god pris gives ved køb af flere pakker... De kan jo lige så godt få lidt nyt liv hos dig i stedet for at ende usolgte nede i genbrugsbutikken.

Fra Store Heddinge
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 23:07

Hej Rasmus

Hvor i landet bor du?
Kunne godt være intresseret i Seth Godin Pakken

Mvh

Peter Steffensen

Vandkugler - Vandperler : KOm og vær med :0)  https://www.facebook.com/Vandkugler

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 10:27

Ifølge hans profil, er han fra Odense :)

Jeg er interesseret i Marketing pakken, men bor for langt væk. Hvis du vil sende, vil jeg gerne købe den :)

Send mig evt. en PB.

Med venlig hilsen
Patrick 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 20:30

Hej Peter

Jeg bor rigtigt nok i Odense, men kan evt. sende bøgerne med postdanmark, selv med deres fragtpriser er der jo penge at spare ved at købe Seth Godin pakken hos mig og ikke hos Amazon.

/Rasmus

Fra Store Heddinge
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:25

Hej Rasmus

Jamen, du kan bare sende noget betalingsinfo til mig via PB, du kan bare sende bøgerne med vores gode ven PostDanmark.

Peter

Vandkugler - Vandperler : KOm og vær med :0)  https://www.facebook.com/Vandkugler

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 21:58

PM'er sendt til dem der har bedt om det :)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Skrevet kl. 09:08

Seth Godin pakken er nu også solgt...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)