Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWords ekspert søges til opstart af kampagne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brug for hjælp til vores AdWords. Vi er komplet nystartet - og derfor er budgettet naturligvis lav. Men vi kunne godt tænke os at høre nogle bud på, hvor meget en oprettelse, optimering og styring af vores annoncer koster pr. måned.
Derudover om nogen har erfaring med Provisionsbetaling mht. til salg af Adwords? Dvs. jo mere salg - desto mere provision?

Det drejer sig om domænet www.smart-babytoej.dk - vi ejer også www.smart-babytøj.dk. Vi sælger babytøj, hvor vores fokus ligger på gode bedste priser og god service.

Trine
www.smart-babytoej.dk
Babytøj med god samvittighed

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:44

Prøv selv at gå igang. Husk at sætte analythics op først.

Søg efter en gratis AdWords gavekode.

Byd på søgeord og sætninger indeholdende Jeres mærker, der ser ikke ud til at være ret meget konkurrence på f.eks. dirkje og Tricky Tracks.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 94
Fra  Social-Marketing.dk Skrevet kl. 22:19

Hej Trine

Det er en super flot hjemmeside, i har fået jer!

Omkring Google AdWords, er det helt klart noget vi kan stå for, og vi kan helt sikkert finde en meget fair pris til dig. :)

Du kan evt. se på vores hjemmeside. Vi har nogen rigtig gode markedsførings-ydelser til webshops, som i klart kunne tage i brug. - Igen, kan vi nok finde en pris, der passer til jeres budget

Du kan kontakte os igennem vores kontaktformular på hjemmesiden, eller skrive din mail, så vil jeg meget gerne komme med et godt tilbud til dig.

Med Venlig Hilsen

Social-Marketing.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:19

Jeg bliver lige nødt til at stoppe dig der Nicolaj. 

Det kan være meget lønsomt at byde på mærker og i mange tilfælde er det helt klart den bedste løsning at starte ud her. Det kræver dog, at du har nogle populære mærker før du kan gøre det. Der er ingen idé i at gøre det, hvis der er et par søgninger om dagen. 

Derudover ser Tricky Tracks også ud til at være et flash spil - Det plejer at give en masse søgninger, men ingen klik = Lavt kvalitetsresultat. 

@Trådstarter

Jeg har fuld forståelse for, at budgettet er stramt til at starte med. Hvis jeg var Jer ville jeg få en AdWords kupon og eksperimentere lidt. I skal dog ikke regne med at kunne tjene noget synderligt på den AdWords kupon eller bruge det til andet end at lære systemet at kende. 

For at I kunne være interessante for provisionssalg til AdWords skulle I være meget større og have en bedre shop. 

Honoraet for AdWords administration / optimering svinger enormt fra bureau til bureau.

Mit råd til Jer vil være at få styr på SEO og den daglige gang i butikken først. Få nyhedsbrevet til at køre og få lavet noget reklame, som ikke koster noget synderligt. Når I så har fået lidt gang i det hele og gerne vil prøve AdWords så kast et ordentligt beløb efter det. 

Alt for mange nye adwords annoncører kører med meget små budgetter, som de aldrig får noget ud af. 

Mvh. Andreas

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:00

Andreas Lolk:

Det kan være meget lønsomt at byde på mærker og i mange tilfælde er det helt klart den bedste løsning at starte ud her. Det kræver dog, at du har nogle populære mærker før du kan gøre det. Der er ingen idé i at gøre det, hvis der er et par søgninger om dagen. 

Derudover ser Tricky Tracks også ud til at være et flash spil - Det plejer at give en masse søgninger, men ingen klik = Lavt kvalitetsresultat. 

Da budgettet er lavt, så gælder det da netop om at få klik fra de måske få men relevante søgninger der er på netop de mærker de sælger.

Den med Tricky Tracks havde jeg ikke lige set, men så må man jo bare lade være med at byde bredt på ord hvor det mærke indgår, men istedet byde eksakt og finde en masse sætninger der også indeholder andre børnetøjs ord.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 23:29

Nicolaj Thomasen:

Andreas Lolk:

Da budgettet er lavt, så gælder det da netop om at få klik fra de måske få men relevante søgninger der er på netop de mærker de sælger.

Den med Tricky Tracks havde jeg ikke lige set, men så må man jo bare lade være med at byde bredt på ord hvor det mærke indgår, men istedet byde eksakt og finde en masse sætninger der også indeholder andre børnetøjs ord.

Bestemt - Men Nicolaij, der er 0 annoncer på de pågældende søgeord. Hvis der var søgninger på de pågældende mærker ville de have annoncer. Der er meget få områder af AdWords (hvis de findes), hvor der ikke i det mindste er én anden annoncør. 

Endda amino.dk lander op på side 1 ved en søgning på dirkje børnetøj Smile

Der er ingen grund til at lave kampagner, som ikke bliver søgt på eller, som søges på meget sjældent. Det vil bare koste en masse tid og 0 salg. Ens tid vil være langt mere lønsom brugt på andre områder end AdWords i et sådan tilfælde - Sagt af en AdWords mand. 

Mvh. Andreas. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:20

Andreas Lolk:

Nicolaj Thomasen:

Andreas Lolk:

Bestemt - Men Nicolaij, der er 0 annoncer på de pågældende søgeord. Hvis der var søgninger på de pågældende mærker ville de have annoncer. Der er meget få områder af AdWords (hvis de findes), hvor der ikke i det mindste er én anden annoncør. 

Endda amino.dk lander op på side 1 ved en søgning på dirkje børnetøj Smile

Der er ingen grund til at lave kampagner, som ikke bliver søgt på eller, som søges på meget sjældent. Det vil bare koste en masse tid og 0 salg. Ens tid vil være langt mere lønsom brugt på andre områder end AdWords i et sådan tilfælde - Sagt af en AdWords mand. 

Mvh. Andreas. 

Jeg tjener også penge på denne søgning: http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4FTSA_daDK379DK379&q=Simvalley+RX-280+Pico

- Sagt af en der bruger rigtig mange penge på AdWords hver måned Wink

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)