Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunster Søger Agent

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det perfekte agent job - også absolut anderledes arbejde - tilbydes.

Jeg er en ung billedkunster og illustrator, der leder efter min bedre halvdel, der kan være den sælgende, strukturerede, kommercielle, deadlineskabende del af det kunstneriske virke der bliver os to. En agent - en kommerciel halvdel - en partner in crime.

Jeg maler, tegner og designer billedkunst uddannet i Malmö. Jeg har lavet t-shirt designs, maleri, plakater og en masse andet og har solgt en masse igennem tiden. Jeg vil gerne sælge mere, derfor har jeg brug for dig.

Jeg leder efter person der kan være partner og min tovholder. En der kan komme med en kommerciel plan, og være marketingsdelen. En der kan tage kontakt til firmaer, gallerier og være agenten. Lønnen bestemmer vi to, for det kommer an på hvad vi tjener - vi splitter overskuddet - simpelt og enkelt.

Det er altså en fantastisk tilbud om at få lov til at udnytte mit talent og lave penge til os begge to.

Du er bossen og jeg er fabrikken.

Det er selvfølgelig en fordel hvis du er kunst-nørd, men det er ikke et must.

Hvis du syntes det lyder spændende - eller hvis du bare er blevet nysgerrig  så ring til mig på tlf. 28740465  - også tager vi en snak, også kan du komme forbi en tur i atelieret også ser vi hvad vi kan hitte på.

Ring endelig!

Venlig hilsen
Laura

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 11:55

Hej Laura. lyder rigtig spændende.

Kunne du evt. være interesseret i at blive brugt af et firma som ikke Kun handler med kunst.
Jeg har et import, eksport firma og møder tit kunder som skal bruge en designer til motivtegning til deres tøj el. lign.

Hver gang vi støder ind i sådanne kunder, gør vi brug af dig? det er et slags samarbejde, men hvor mit firma refererer og reklamerer for dig?

Mvh
Steffen Petersen

Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:05

Hej Steffen

Det lyder spændende. Det vil jeg gerne høre mere om.

Jeg kunne sagtens forestille mig at jeg var en del af sådan en slags samarbejde. Jeg har en e-mail der hedder laura.and@gmail.com. Du må meget gerne skrive til mig og fortælle mere, eller ringe hvis du har lyst.

Hilsen Laura

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)