Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside til en smykkeforretning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg skal have lavet en hjemmeside til en lille smykkebutik i Viborg. Hjemmesiden skal bare indeholde noget tekst og nogle billeder, og evt. en mulighed for at kunne skrive sig op på nyhedsbreve. men generelt et simpelt design.

Så spørgsmålet er hvordan jeg skal få det her lavet, jeg plejer at bruge wordpress, men det må helst ikke blive for blog agtigt, tænkte lidt på noget joomla, kender i nogle steder med nogle gode templates, eller et godt template, kan jeg få lavet denne hjemmeside på andre måder.

der er kun et krav til den, og det er at ejeren, som ikke er særlig teknisk begavet, skal kunne gå ind og rette på siden, der skal altså være et let system bag det...

alt input kan bruges tak !!

DBH: Michael  

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 14:00

Hvis du vil slippe for hovedpinen med at lave et sådan site, så kan jeg tilbyde dig det hele til 2495kr.

Systemet er ligeledes meget brugervenligt, og alt indhold som eventuelt skal ligges op, det ligger jeg gerne op for dig/jer til en start så der ikke skal tænkes på noget.

Dette inkludere

- Eget UNIKKE design.
- CMS System.
- SEO optimeret system.
- Brugervenlig dansk administration.
- Hosting (1 år.).
- Eventuelt .dk domæne.
- Ubegrænset antal emails.
- Gratis start-up support.

Du kan læse mere her i min tidligere post: http://www.amino.dk/forums/t/101859.aspx

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:07
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)