Sælger professionelle hjemmeside løsninger til kun 2.495kr! (eksl moms) Skal jeg have nogen teknisk viden? Ja tak - det har interesse - hvad gør jeg nu? |
Kan du vise nogle eksempler på dit arbejde? Smid gerne nogle links her.
Sælger professionelle hjemmeside løsninger til kun 2.495kr! (eksl moms) Skal jeg have nogen teknisk viden? Ja tak - det har interesse - hvad gør jeg nu? |
Kan du vise nogle eksempler på dit arbejde? Smid gerne nogle links her. |
Det kan du tro. http://bookitall.dk Dog har jeg ikke så mange "mindre" referencer, da det oftest er større sites jeg har lavet. Derfor skal du/i kun tage udgangspunkt i designet, og ikke de komplekse funktioner nogen af disse sites har, da jeg af gode grunde ikke kan designe og programmere eksempelvis et booking system for 2495kr ;) |
Takker. Det siger en hel del mere med eksempler. |
Meget flotte referencer Har dog meget svært ved at overskue præcis pris der fås, i din varen hvad et design koster når der ikke vises et grunddesign hvad det indeholder det i din pris |
Kan kun give André rest, men har fået ny hjemmeside for nogle måneder siden. Så det bliver ikke i denne omgang, at du skal hjælpe. Men vil lige hjælpe dig med lidt korrekturlæsning! I logoet står der "medie & webberau" - ser lidt sjusket ud ..... |
Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk
Har lige en opdatering til et af overstående links. |
Hov, og mange tak for den flotte ros! (: |
Uden tvilv, du er dygtig Vil derud over blot gerne give dig et hint. Du kan bruge SuperSaaS.dk til Drupal, hvis du ønsker at implementere et online booking system. Det er både meget billigt og brugervenligt. Mvh Holdger |