Så spørgsmålet er om der så kommer gang i de nævnte kataloger igen....
Læst den??
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Som jeg har fortalt dig en del gange efterhånden, så bruger en del de kortere artikler til egne blogs. Jeg har kunder der køber artikler á 250 ord, men også kunder der får leveret tekster á 500, 750 og 1000 ord. Jeg har blandt andet et par mellemstore bureauer mellem mine kunder, som både køber linkbuilding og tekster.
Som jeg har fortalt dig en del gange efterhånden, så bruger en del de kortere artikler til egne blogs. Jeg har kunder der køber artikler á 250 ord, men også kunder der får leveret tekster á 500, 750 og 1000 ord. Jeg har blandt andet et par mellemstore bureauer mellem mine kunder, som både køber linkbuilding og tekster.
var rette mod alle der levere korte for 250 ord kan ikke rigtigt bruges til noget , for det er meget svært at nå at beskrive noget .
jo bliver forvirret at prisen er over 3 gange dyrere vis kræves et godt brugbar håndværk, google ser bedste det er lange gode artikler som folk gerne gider linke til , skrev ikke dig i indlægget på siden før
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tekster på 250 ord kan sagtens bruges, og jeg har kunder der hver eneste måned benytter det og får resultater. Det er simpelthen noget vås at sige at det ikke kan bruges til noget - selvfølgelig kan det det.
Hvis jeg sælger en tekst på 250 til 70 DKK, så koster en artikel på 750 ord 210 DKK, da der bruges 3 gange så lang tid. Der bruges mange kræfter på research.
Tekster på 250 ord kan sagtens bruges, og jeg har kunder der hver eneste måned benytter det og får resultater. Det er simpelthen noget vås at sige at det ikke kan bruges til noget - selvfølgelig kan det det.
Hvis jeg sælger en tekst på 250 til 70 DKK, så koster en artikel på 750 ord 210 DKK, da der bruges 3 gange så lang tid. Der bruges mange kræfter på research.
var ellers større rabat ved mængde køb den med få ord , så tolker det meste som om du er meste motiveret til de korte , skal vi tage den per PM , måske er du motiveret at give samme mængde rabat også ved større artikler
Slet ikke. Jeg er fløjtende ligeglad med om du køber artikler á 250 ord eller 1000 ord, og har faktisk tilbudt længere artikler til en billigere pris pr. ord, selvom det tager os lige lang tid at skrive pr. ord.
Du har fået omkring 5-6 forskellige tilbud fra mig, men der er vist ikke rigtigt noget der passer dig:-)
Slet ikke. Jeg er fløjtende ligeglad med om du køber artikler á 250 ord eller 1000 ord, og har faktisk tilbudt længere artikler til en billigere pris pr. ord, selvom det tager os lige lang tid at skrive pr. ord.
Du har fået omkring 5-6 forskellige tilbud fra mig, men der er vist ikke rigtigt noget der passer dig:-)
Rabat var der jo kun ved de korte , jeg fik kun billigere pris ved kortere artikler, så det virket på mig som om du kun vil levere de kortere artikler
Min artikeldatabase www.fag-artikler.dk har 3 år på bagen, og er heller ikke blevet straffet. Men den er heller ikke blevet spammet med mange korte artikler som der ligger i andre artikeldatabaser.
Uden at skulle blande mig i Mikael og Nikolajs mellemværende her, så vil jeg lige nævne at Nikolaj / Unido bestemt leverer rigtig god kvalitet til prisen (ihvertfald det arbejde jeg har fået), og at det selvfølgelig er dyrere hvis artiklerne er lange.
Korte artikler har også sin berrettigelse, afhængig af hvad de skal bruges til. Lige nu er der fx en tendens med at alt for mange blogs har kilometer lange tekster til brugerne. OG hvis man går op i at teksterne er til brugerne og ikke til søgemaskinerne, ja så er KORTE tekster tit ganske OK.
For hvorfor skrive 1000 ord om hvordan en lighter, en tændstik eller lign. fungerer, hvis det kan beskrives med 300 ord?? Så skal man ihvertfald være klar over at det så kun er for søgemaskinen og ikke for brugeren man skriver.
For hvorfor skrive 1000 ord om hvordan en lighter, en tændstik eller lign. fungerer, hvis det kan beskrives med 300 ord?? Så skal man ihvertfald være klar over at det så kun er for søgemaskinen og ikke for brugeren man skriver.
Du har faktisk meget ret i det du siger. et eksempel er at jeg fx på min side skriver omkring 400 ord om et emne, mens en anden hjemmeside har skrevet 30 ord om samme emne. De ligger altid lige i r...n på min tekst, nogen gange over. Ingen af os har optimeret på teksterne. men det viser nu meget godt at få ord også har stor magt :)