Kort sagt - så søger jeg et job, da jeg vil udvikle mine kompetencer og få erfaring, hvilket kan være guld værd. Men samtidig tjene lidt ekstra penge til selv at kunne starte projekter op.
Så hvis der sidder en selvstændig og mangler en til at vedligeholde webshop, hjælp til deres cms-system, design, kode, markedsføring eller noget helt tredje. Så lad mig endelig høre fra jer!
Jeg har domaine, skal til at lave webshop og har behov for hjælp til att få snedkret en hjemmeside med de nødvendige faciliteter, således at jeg selv kan redigere i den; dvs. skrive mine gode tekster, legge varer (e-bøger som skal kunne downloades når de er betalt) på hyllerne osv. Kan du hjælpe, og hvad skal det koste?
Kan du fortælle lidt mere om dig selv? Du kan evt. sende det til min mail: LF ( a ) wuxus. com Hvis du kan sende nogle referancer med, ville det være fint.
Undskyld jeg først svarer herinde nu, men har haft en masse andre ting om ørene!
I kan se lidt omkring mig på http://www.frederikskovgaard.dk/ - en side jeg har lavet hurtigt som udkommer med nyt layout og flere ting til portfolio senere.
Jeg søger samtidig en praktikplads, hvilket vil sige 10 ugers arbejde for jer som virksomhed. Selvfølgelig hvor jeg kan lære en masse, men samtidig give mit beslag med i en arbejdshverdag. (Københavns området)
Ang. praktikpladsen er vi meget interesserede i at tale lidt mere med dig. Har du mulighed for at sende mig en mail eller give mig et kald på tlf.: 20 87 92 26.
Jeg skal have kodet en hjemmeside hurtigst muligt. Det er ikke en ret kompliceret hjemmeside, og jeg har en del erfaring med at arbejde sammen med programmøre.
Ring gerne til mig ASAP: 31613787
Du kan se og læse mere om mig på www.colorcream.dk