Vi er to studerende, der er ved at oprette et event og promotion bureau. Dertil har vi selvfølgelig brug for en rigtig fed hjemmeside - gerne med flash!
Da vi er studerende har vi ikke den store formue at betale af, men vi er selvfølgeligt villige til at give lidt. Desuden kan du bruge os som reference, samt få dit navn på vores hjemmeside.
I skal have en hjemmeside, det er også fint, men pas på med flash, da det ikke er særlig SEO venligt.. I kan selvfølgelig have nogle ting i flash så hjemmesiden ser mere levende ud, men menuer og nogle visse andre ting skal ikke være i flash.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Puha jamen har vi ikke helt tænkt så meget over, hvad mener du du kan gøre det for? Har set på din hjemmeside, og det ser rigtig godt ud det du tidligere har lavet! Altså det det er, er at vi mangler et fedt design, og vi kan sådan set godt selv betjene dreamweaver, så hvis du kunne lave et fedt design, med 4-5 rubrikker til undermenuer, og evt en undermenu med en kontaktformular, hvad tror du så du kunne gøre det for?
4.000 for en skræddersyet hjemmeside, som er lavet fra bunden? Synes langt fra at det er galt, men du kan skrive en PM til mig, med hvor komplekst en hjemmeside i skal have og hvor jeres behov er, så kan jeg sammensætte en pris på dette.
Derudover kan jeg eventuelt sende lidt materiale til jer med nogle javascript effekter, hvor i kan se hvad man kan gøre uden flash i brug.