Jeg går med den bekymring om at de fleste folk går med skyklapper på i forhold til internettet. Hermed mener jeg at jeg har en mavefornemmelse for at 90 procent af alle internetbrugere holder sig til mellem 5-10 hjemmesider som så er blevet deres daglig rutine, her tænker jeg fx på fb, mail, nyheder ol. som de så logger på når de står op og inden de går i seng. Jeg regner selvfølgelig med at dette er anderledes for amino-brugere. Jeg antager nemlig at de har en helt anden grad af nysgerrighed i forhold til nye hjemmesider og nye ting i alt almindelighed. Jeg kunne godt tænke mig at vidde om der er nogen der kender til nogle rapporter eller statistik på området? Mit næste spørgsmål må derfor være hvordan skal du så kunne opnå en jævn trafiktilstrømning til din side ved mindre, at du laver noget der er helt unikt, hvilket de fleste vel ønsker men de færeste vel kan sige at de gør.
Mvh Jakob / sportnu.dk |
Beklager Jakob...
Mine daglige interesse rutiner er;
I google (men kun lige for at læse nyhedsoverskrifterne).
Facebook
FakturaService.dk (statistik osv)
eb.dk
eksperten.dk
og et par andre blandede jokesider og andet forums.
og naturligvis Amino.dk - nævnt men er absolut ikke den jeg bruger mest.
Derudover er jeg jo PHP programmør (også privat freelance) - så daglige udviklingsopgaver reloader jeg afsindig meget - men jeg interesserer mig sådan set ikke for dem andet end i forhold til udviklingen.
Men jeg surfer konsekvent ikke, og jeg klikker af natur ikke på reklamer.