Hej Amino, Jeg er i gang med at udvikle et produkt, som indbefatter videomarkedsføring af virksomheder, som har forbrugere (private) som målgruppe. Derfor søger jeg kontakt til webshops, specialforretninger, eller lignende, som kunne tænke sig at deltage i nogle udviklingstests af produktet. Jeg skal i første omgang bruge omkring 10 forretningsdrivende, som vil være med til at deltage i udviklingen af produktet. Butikker, som ligger i København/Sjælland, og som gør noget ekstra ud af at give sine kunder god kvalitet, vil blive foretrukket. Det er dog ikke utænkeligt, at butikker med hjemsted på Fyn eller i Jylland kan være interessante, så lad mig endelig høre fra dig, selvom du ikke bor på Sjælland. Hvad får du ud af det? Vi kan derudover tale lidt om de produkter, som jeg er ved at udvikle, og hvis du er interesseret i produktet, så finder vi nok ud af en god rabatpris til dig, når produktet bliver lanceret. Hvad koster det for dig? Så hvis du er interesseret i at markedsføre din butik via video, så lad mig høre fra dig via en Privat Besked - eller du kan skrive i tråden nedenfor. Hvis du kender en butik, som kunne være interesseret i dette tilbud, så send endelig linket videre til dem, og bed dem om at kontakte mig. Jeg glæder mig til at høre fra jer, og håber vi i fællesskab kan udvikle et produkt, som skaber værdi for din butik.
|
Fantastisk tilbud!!
Video er helt sikkert vejen frem!
Hilsen Morten