Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem stemmer du på?

Side 14 ud af 14 (139 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg jo ikke 18, men hvis jeg kunne stemme skulle det blive Venstre eller Konservative. Krydsede under Venstre her.

Jeg mener at der skal gøres noget for dem som knokler i samfundet og tjener pengene ind. 

Det er også ærgeligt så stor fremgang SF har!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04

Jeg ville være villig til at give partiet FOKUS en chance, for at se om de kunne leve op til det politiske program de har lagt for dagen, da dette er det der rammer mine personlige kerneværdier bredest (tvivler på jeg nogensinde finder nogen der rammer 100% plet).

Christian H. Hansen er, efter min mening, det eneste gode der nogensinde er kommet ud af DF (og da i særdeleshed efter at han kom ud, taler kun til hans yderligere fordel). Der er bla. en tidligere SF'er også og hvem ved... måske kan minus og minus give plus?

Da jeg dog kan have mine tvivl om hvorvidt de når at få underskrifter nok, og da de desuden heller ikke er en mulighed i afstemningen her på siden, har jeg foreløbig sat mit "virtuelle kryds" ved LA, som jeg højst sandsynligvis nok ender med at stemme på hvis det ikke kan blive FOKUS.

Det ville være anderledes end de sædvanlige krydser jeg plejer at sætte, som oftest har været en del længere til venstre, men synes vi trænger til noget helt "frisk blod". Synes den nuværende regering skuffer, og alternativet i form af S, R og SF, synes jeg desværre ikke er spor mere optimistisk. Kan vi ikke lige få rystet posen gevaldigt?

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 12:10
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

At stemme på en politiker er ligesom at udskifte meteorologen på TV. Man regner med at det hele nu bliver meget bedre, men det bliver det aldrig.

xxx

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25

PJEDSTED: Haha, tjah med den lille, men ret væsentlige, forskel at politikerne rent faktisk (teoretisk i hvert fald, der er langt til praksis i de fleste tilfælde), kan ændre tingenes tilstand under de rette omstændigheder. Meteorologerne kommer vist aldrig til at kunne ændre vejret, uanset hvor hårdt de anstrenger sig.

Carl Sandburg sagde engang: "Nothing happens, unless first a dream". Og gør det sig ikke også på sin vis gældende her? Hvis vi stopper med at tro på, og kæmpe for, at tingene rent faktisk kan ændres til det bedre, så er slaget vel tabt på forhånd. Ligger det ikke rimelig fundamentalt til den menneskelige natur, at være nødt til at fastholde troen på muligheden for en lysere fremtid i mørke og nedgangstider? Og er denne overbevisning ikke på samme vis bydende nødvendig og fundamentet for ethvert fremskridt vi gør som mennesker og menneskehed?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:31

jeg ved snart ikke hvem jeg vil stemme på , med den der tør tage fat i efterløn mv. og finde ud ad , at få flere hænder igang i Danmark  og tør de upopulær ting , med ingen af dem tør det .

For som jeg ser de største problemer lige nu , er der ca . er snart en million dansker ud af arbejdes markedet http://www.cepos.dk/publikationer/nyheder/single/artikel/19-mio-paa-overfoerselsindkomst-naeste-aar/ og det stiger stadigvæk og fakta er vi er kun 5,5 milion dansker , hvordan skal vi klare det , uden at få flere igang i samfundet ingen poliker kan tage disse upopulær beslutninger , problemet vokser bare hver år.

Synes også der skal satset mere på miljøvenlig energi , med kan ikke finde ud ad hvem jeg skal stemme på , der seriøst kan løse begge problemer i vores samfund , med nok vigtigste der er flere der kommer i arbejde så vi har råd til at forbedre miljøet.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Michael: Jeg er helt enig i at vores politikere er nogle nosseløse nikkedukker. Alle de ting der er behov for at blive taget hårdt fat i, er der ingen der rigtig tør røre ved. Men det er nu altså ikke udelukkende de "dumme politikeres" skyld, men i lige så høj grad den dumme befolknings skyld. Politikerne tør ikke røre ved de emner, fordi det er sindssygt upopulært hos vælgerne. Vi vil ikke høre tale om krise og da slet ikke om besparelser og nedskæring i velfærden. Og det ender med at bide os alle hårdt i røven i sidste ende tror jeg.

Jeg er selv fra 83, den mindste årgang i DK i omkring 100 år, og indenfor få år skal vi, og de andre ligeledes små årgange, holde samfundet og økonomien kørende når de største årgange fra 40'erne går på pension. Det alene giver da virkelig nogle samfundsøkonomiske udfordringer, og hvis du dertil lægger krisen også (og en potentielt endnu større økonomisk krise i nær fremtid, afhængigt af hvilken lejr man står i på dét punkt), så er det mig ubegribeligt at man pt. diskuterer hvor mange penge man skal poste i velfærden og ikke hvor man bør og skal spare.

I det mindste har regeringen nu vedtaget at man fra 2011, selv skal til lommerne for at modtage fertilitetsbehandling, og det er personligt noget af det eneste, som jeg virkelig kan give dem thumbs up for i denne periode.

Men jeg tror nu virkelig oprigtigt på, at politikerne i sidste ende kun afspejler majoriteten af befolkningen. Hvis størstedelen bad om besparelser, så er jeg sikker på at politikerne ikke ville sætte sig imod og sagtens kunne se fornuften i det - sådan lige med undtagelse af de sædvanlige Rasmus Modsat partier sikkert. Så det er altså først og fremmest befolkningen der skal smide skyklapperne.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:29

Amaris: Bulls eye! Du rammer plet med hvert eneste ord, du har skrevet her. Stjerner og thumbs up!

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 09:20

PJEDSTED:

At stemme på en politiker er ligesom at udskifte meteorologen på TV. Man regner med at det hele nu bliver meget bedre, men det bliver det aldrig.

Yes Spot on

Inden for lægeverdenen forsøger man at helbrede sygdommen = kurere roden til problemet

Inde for politikens verden diskuterer hvor man skal sætte plastrer = dække problemet til.

Og så er det fløjtende lygegyldigt om man stemmer rød, grøn, gul, blå eller sort.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 10:36

@Amaris, så sandt som det kan siges, 10 point her fra Yes

til alle der endnu har læst "diktatorens" blog , kan jeg varmt anbefale det http://www.amino.dk/blogs/diktator/  her spredes der men guldkorn af højkarat

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Side 14 ud af 14 (139 indlæg)