Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig linkbuilding tilbydes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder lige nu billig linkbuilding til kun 1000 kr. For disse penge bliver du tilmeldt 100 danske linkkataloger og 10 danske artikeldatabaser.

Tilmeldingen sker i en periode på 60-90 dage, og du får en udførlig rapport over hvor jeg har tilmeldt dit link, samt tekster der er brugt.

Alle tekster bliver unikke og bliver ikke genbrugt i de forskellige linkkataloger og artikeldatabaser.

Artiklerne bliver på mellem 350 og 500 ord, og med det antal links artikeldatabasen tillader at bruge.

Hvis du er interesseret i tilbudet, så send en mail til info at leadmedia.dk eller en pb.

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:58

Jeg bumper lige tråden, da tilbudet stadig gælder :)

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 13:22

Kunne være fedt hvis du gad svare på min mail! Når jeg har betalt for din service.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 14:33

Jeg ved nu heller ikke om denne form for linkbuilding er så effektiv og aktuel mere, efter google har ryddet op. Mere til info, nu da tråden er blevet bumpet.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 14:48

Vil gerne se eksempler, referencer før jeg smider en bunke penge til nogle :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 14:55

Christopher Roelann:

Kunne være fedt hvis du gad svare på min mail! Når jeg har betalt for din service.

Til trådstarter: næsten det VÆRSTE du kan gøre for din forretning, er IKKE at svare dine betalende kunder. Et godt råd herfra.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:19

ja , korrekt den billigste markedsføring form er at behandle sin kunder godt

Ikke tråd starter der har lavet SEO for mig altså links, dog har jeg selv lavet  flest links selv kan jeg se ind til videre.

F.eks. en lavet har noget for mig nu, jeg afventer rapport hvad lavet af links ,jeg har betalt , dog har de for travlt til at sende rapport , jeg har rykker flere uger for en rapport , hvad der er lavet, dog har de svaret, hvilken søgeord , næste periode , jeg ved ikke om det er færdig med at link builder for sidste beløb for ved ej , hvad der er fået for , første gang link builder, derfor ved jeg ikke om det ekstra penge de ønsker nu, for at lave mere , hvor jeg ikke , ved hvad mere de levere.

Husk kundekontakt er billigste markedsføring jeg kender absolut ikke billigere måde for de kunder har man og skal ikke bruge markedsføring for at få , dem skal man bare levere en god vare til   

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 11:20

DC Trading:

Christopher Roelann:

Til trådstarter: næsten det VÆRSTE du kan gøre for din forretning, er IKKE at svare dine betalende kunder. Et godt råd herfra.

og samtidig besvare på kritikken der kommer herinde :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)