Bliv forhandler af Presentara, et nyudviklet windows program til at lave præsentationer med.
Som forhandler tjener du naturligvis noget på produktet, men især også på dine kerneydelser, som design, opsætning, billedbehandling, udabejdelse af video og flash til dine kunders presentara.
Som forhandler vil du løbende kunne sælge dine kompetencer til dine kunder. Vort estimat er mellem 5 og 20 timer pr. salg samt løbende ydelser.
Mine oplevelser er, at mange kunder er meget interesseret i presentara, og det fungere som en fin døråbner, da det har nogle helt unikke features.
Vi har bl.a. FLSmidth som reference på presentara.
Kontakt mig hvis du vil vide mere:
Peter Vendelby peter@presentara.com tlf. 4817 6666 dir. 2616 8666
Hvad er fordelen ved jeres produkt i forhold til Powerpoint eller Keynote? Så vidt jeg kan se er jeres selling points ikke noget som ikke kan gøres i f.eks. Keynote der fåes for 600 kr i engangsbeløb og jeres er en services (ser det ud til) der koster noget fast hver måned?
Vi fandt, at gennemsnitligt set er 30 % af en virksomheds administrative medarbejdere der bruger PowerPoint, og at langt hovedparten af dem kun laver 2 - 5 præsentationer om året. Den gruppe af brugere, anvender typisk alt for meget tid på at lave eller ændre en præsentation, fordi de ikke er vant til PowerPoint.
Presentara er lavet, således det er meget nemt at udarbejde præsentationer, der er ikke så mange menuer at lede rundt i, hvilket betyder at det at lave en præsentation ikke tager så lang tid. Omvendt er presentara heller ikke loaded med funktioner som f.eks. PowerPoint er, hvorfor den erfarne PowerPoint bruger vil savne nogle funktioner.
Af andre fordele er bl.a.:
I presentara er designet låst, således bevares den visuelle identitet altid
Får virksomheden nyt logo, navn eller visuel identiet, ændres det et sted, og så slår det igennem på alle eksisterende præsentationer
Samtlige præsentationer ligger i presentara, således behøvber man ikke lede egne drev og fællesdrev igennem for at finde en præsentation man ikke kan huske hvor lå.
Det at præsentationerne ligger i presentara betyder også, at både virksomheden og medarbejderne har et komplet overblik over alle præsentationer
Distributionen til salgsselskaber i udlandet og sælgere spredt over hele landet er også simpel, de skal blot synkronisere deres presentara (tryk på en knap), så får de alle ændringer og nye præsentationer siden sidst.
Har man presentara på sin bærbare PC, har man altid alle præsentationer med sig
Man kan eksportere sin præsentation som en video (.avi). Det benytter nogle af vores kunder således; Når deskal lave et tilbud, laver de samtidig en lille præsentation på få slides, eksportere den som video, og sender den eller giver den til kunden sammen med tilbuddet. Video'en kan man også lægge op på YouTube.
Man kan få speak på sine præsentationer ved at skrive den tekst ind man gerne vil have læst op. Der er understøttelse for langt de fleste europæiske sprog, samt en par store asiatiske også. (added feature, stemmerne købes seperat)
Jeg håber det giver dig en idé om nogle af presentaras features.
Dog bruger mange powerpoint, netop fordi det kommer i pakke med excel, word samt mange andre programmer som kontorer bruger rundt omkring i verdenen. Og det med at det er svært at bruge, kommer jo bare an på tilvending.
Nu skriver i/du at jeres produkt er meget let at sætte sig ind i... det har vi jo sådan set kun dit ord på. Er der mulighed for at se en demo, ellers endnu bedre at downloade en prøve version så forbrugerne selv kan bestemme hvor let det nu er.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Mange tak for det, og du har ret i, at da PowerPoint kommer med i en pakke som mange virksomheder alligevel har, er det det de benytter.
Vi oplever, at kunderne køber det af forskellige grunde, nogle fordi de gerne vil sende video ud til deres kunder, typisk i forbindelse med et tilbud eller kampagne, andre fordi de sikrer den visuelle identitet og nogle fordi det er nemt og hurtigt at lave.
Du er, ligesom alle andre amino'er meget velkommen til at prøve presentara.
NB: Det er en windows 32 bit version vi har
Send mig din mail adresse og så returnerer jeg data du skal bruge for at komme igang.