Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opfindelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

jeg har nu gennem længre tid ligget inde med en rigtig god ide som jeg burde tage patent på,

men som jeg desværre ikke har råd til på egen hånd.

jeg har prøvet at tage kontakt til en stor virksomhed, som også var meget intreseret i ideen. men

deres avtale til mig var så dårlig at jeg kunne ikke akseptere den.den var at jeg fik et engangs beløb og kunne være en del af salget i to år, hvorefter jeg skulle overgive alt til dem.det lyder måske godt men det ville kun give mig råd til en ny bil, og jeg ved at ideen er meget mere værd

lidt om ideen uden at afsløre noget.

virksomheden som jeg kontaktede regnede med at de i starten ville sælge omkring  50000 - 100000 stk

om året. butikspris ville være omkring 500 kr pr stk

jeg håber at der er nogen derude som tør hjælpe mig med at få realiseret dette her projekt

og tjene rigtig mange penge på det

det det kræver af dig er at du eller i har kendskab til patentsøgning, produktion i udlandet, salg marketing,

eller lignende

 

tak på forhånd

Fra Buriram/Thailand
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bor i Thailand, og kan hjælpe med produktion

Ang. patentsøgning ved jeg ikke meget om, har kun hørt det er meget svært og tager lang tid.

Men kan hjælpe dig med det andet.

 

MVH

Dennis

 

Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes det er flot at du selv har givet dig i kast med at tage kontakt til virksomheden og forsøgt at stable en aftale på benene - det er typisk at af de steder i processen hvor mange opfindere giver op. Hvordan har du sikret din idé i forbindelse med denne virksomhedskontakt? Har virksomheden underskrevet en hemmeligholdelsesaftale?

Uden at kende til din idé (teknologi, branche, marked etc) så indikerer interessen fra det pågældende selskab at din idé er kommercielt interessant. Tilsvarende så indikerer det at licensering af din idé til et eksisterende selskab er en mulig forretningsmodel for dig.

Såfremt du ønsker at gå i den retning - at finde en virksomhed som kan licensere din idé så mener jeg at vi i Opfinderrådgivningen har alle de kompetencer som du efterlyser og mere til. Og vi kan hjælpe dig videre med modningen af din idé - vores rådgivning er gratis, fortrolig og uafhængig. Licensering af teknologi er vores unikke formål.

Læs mere mere om Opfinderrådgivningen her: www.opfind.nu - i sektionen Om opfinderrådgivningen kan du læse om vores formål og under trin 1 kan du læse mere om hvordan vi rådgiver. 

Du skal være velkommen til at kontakte mig. 

Bedste hilsner

Kasper 

Teamleder for Opfinderrådgivningen - www.opfind.nu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)