Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har din lave alder nogensinde været en ulempe?

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har været i gang 4 år nu - siden jeg var 16. Jeg har altid fået afvide at det var flot og modigt og alt det der (især moralsk støtte af venner og familie var der masser af, men også til dels forretningspartnere), men alligevel haft en følelse af, at de havde svært ved at tage mig 100% seriøst. 

Så sent som i går fik jeg (endda her på amino) af vide, at en 6 måneder gammel virksomhed ejet af to 20-årige umuligt kan være seriøs, og man burde holde sig lagt væk fra den, da vi tydeligvis var scammere. Den udtalelse vil jeg lade stå for sig selv, men det viser imidlertid, at nogle folk har fordomme overfor iværksættere med lav alder. 

Personligt er jeg dog ligeglad, og lader resultaterne tale for sig selv. Min første virksomhed er i dag blandt de førende i Danmark indenfor sit felt, og Meebox - ja, lur mig om ikke også det ender sådan om 2-3 år, selvom det marked er væsentlig større og svære at angribe :-)

Så mit råd og erfaring er: Man vil uden tvivl møde folk, som griner af dig, og ikke kan tage dig seriøst, fordi du er ung. Fuck dem! Bevis, at du ikke er for sjov, og grin af dem hele vejen til banken, når du scorer kassen på din fantastiske idé! 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)