Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

den uendelige historie

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

 
Jeg har en hjemmeside, som fortæller og har lavet en uendelig historie, hvor folk kan skrive videre på min start af historien.
Er der nogen af jer, der  lige kigge og skriver et par linjer videre på historien, så folk kan se, at den er aktiv ?
 
Glæder mig til bidraget.
Tilmeldt 20. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg glemte vist at give min hjemmeside adresse ! UPS ![:0]
 
Hilsen
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

For at spare jer andre, for at lede rundt på siden, så findes den under: Du fortæller

Umiddelbart kunne det nok være smart, at lave en formular så folk ikke behøver åbne et e-mailprogram... jeg er rimelig sikker på, at det vil skabe flere bidrag, hvis du på den måde gør det lettere at bidrage :)
Tilmeldt 20. Oct 05
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

 
Jeg havde overvejet at folk direkte skulle kunne skrive videre, men jeg tror det ville tage overhånd og at folk ikke ville give "seriøse" bidrag Jeg vil gerne frasortere : " Ha,ha...; Hvor åndsvagt" ect bemærkninger. Derfor denne måde.
 
Hilsen
Fra Horsens
Tilmeldt 5. Aug 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ennas,

Det ene udelukker jo ikke det andet. Du kunne jo godt lade folk bidrage til din historie igennem en formular, men så vente med at offentliggøre bidraget til du har godkendt det. Det kan laves forholdsvis automatisk, så du bare lige skal gå ind og sætte et kryds ud for acceptable indlæg - resten står dig på den måde frit for at sortere fra.
 
Hvis du vil høre mere om den mulighed skal du være velkommen til at sende mig en PM, så skal jeg gerne hjælpe dig lidt igang.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)