Gratis håndværkerhjælp….
…Kan jeg ikke tilbyde, men derimod kan jeg sørge for, at i fremover vil spare penge på håndværkerregningerne.
I jeres virksomhed har I sandsynligvis ofte talt om, hvordan I på en nem og prisvenlig måde kan få lavet diverse reparationer, vedligeholdelse samt fornyelser af bygninger og udenomsarealer.
Mange virksomheder ringer til tømreren hvis der skal hænges hylder op, til elektrikeren når lamperne skal flyttes, og til maleren når der er noget der skal males. Og ikke mindst anlægsgartneren, når græsset eller hækken skal klippes.
Det er ofte en dyr løsning på forholdsvis små opgaver. I har muligvis overvejet om I skal finde en håndværker
(handymand) der kan lave flere forskellige slags arbejdsopgaver, men det er aldrig blevet besluttet, fordi I ikke lige ved hvem I kan henvende jer til og måske tror, at sådan en håndværker vil være alt for dyr. Det behøver det ikke.
Derfor har jeg valgt at kontakte jer, Nygaard Multiservice er et enkeltmandsfirma hvis målsætning er at hjælpe private og virksomheder, med diverse handymand-opgaver, ejendomsservice og forefaldende arbejde, til en pris hvor alle kan være med.
Udover høj standard og prismæssige fordele, sætter jeg en ære i at levere et godt stykke arbejde til tiden.
Visionen bag Nygaard Multiservice er at opnå tilfredshed via god service, effektivitet, grundighed og øje for detaljerne.
I kan læse mere om mit firma på www.nygaardmultiservice.dk
Få den 1 time gratis…
Ring allerede i dag på tlf. 20 26 39 50 og fortæl hvad det er i ønsker at få lavet, så får i den 1 time helt gratis.
I er selvfølgelig også velkommen til at sende en mail, på nedenstående mail adresse.
Jeg udfører opgaver i hele Trekantsområdet og på fyn
Med venlig hilsen
Nygaard Multiservice
v/ Tonny O. Nygaard
Odinsvej 57 Fredericia
Tlf. 20 26 39 50
Cvr nr. 27 62 68 07
info@nygaardmultiservice.dk