Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Håndværkerhjælp....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Gratis håndværkerhjælp….

…Kan jeg ikke tilbyde, men derimod kan jeg sørge for, at i fremover vil spare penge på håndværkerregningerne.

I jeres virksomhed har I sandsynligvis ofte talt om, hvordan I på en nem og prisvenlig måde kan få lavet diverse reparationer, vedligeholdelse samt fornyelser af bygninger og udenomsarealer.

Mange virksomheder ringer til tømreren hvis der skal hænges hylder op, til elektrikeren når lamperne skal flyttes, og til maleren når der er noget der skal males. Og ikke mindst anlægsgartneren, når græsset eller hækken skal klippes.
Det er ofte en dyr løsning på forholdsvis små opgaver. I har muligvis overvejet om I skal finde en håndværker
(handymand) der kan lave flere forskellige slags arbejdsopgaver, men det er aldrig blevet besluttet, fordi I ikke lige ved hvem I kan henvende jer til og måske tror, at sådan en håndværker vil være alt for dyr. Det behøver det ikke.

Derfor har jeg valgt at kontakte jer, Nygaard Multiservice er et enkeltmandsfirma hvis målsætning er at hjælpe private og virksomheder, med diverse handymand-opgaver, ejendomsservice og forefaldende arbejde, til en pris hvor alle kan være med.

Udover høj standard og prismæssige fordele, sætter jeg en ære i at levere et godt stykke arbejde til tiden.

Visionen bag
Nygaard Multiservice er at opnå tilfredshed via god service, effektivitet, grundighed og øje for detaljerne.

I kan læse mere om mit firma på www.nygaardmultiservice.dk

Få den 1 time gratis…

Ring allerede i dag på tlf. 20 26 39 50 og fortæl hvad det er i ønsker at få lavet, så får i den 1 time helt gratis.
I er selvfølgelig også velkommen til at sende en mail, på nedenstående mail adresse.

Jeg udfører opgaver i hele Trekantsområdet og på fyn

Med venlig hilsen

Nygaard Multiservice
v/ Tonny O. Nygaard
Odinsvej 57 Fredericia
Tlf. 20 26 39 50

Cvr nr. 27 62 68 07
info@nygaardmultiservice.dk

www.nygaardmultiservice.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:15

Syntes ikke den reklame høre hjemme på amino,. køb hellere et sponsor link.. da det er en dårlig måde at få gratis reklame på.. 

just my opinion 

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Skrevet kl. 21:45

Det var ikke for at skabe gratis reklame jeg lagde den ind.
Men blot et tilbud til Amino folket.
Hvad mener i andre ???, for hvis det ikke er ok så sletter jeg den selvfølgelig med det samme.
Mvh Tonny

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:30

Altså du skriver jo ikke noget der ikke passer.

Du tilbyder den 1 time gratis og amino er også et sted hvor man kan "give folk et godt tilbud"

Jeg synes det er helt iorden

Mvh Kim

www.opretgratis.dk - Gratis annoncering på nettet

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Skrevet kl. 07:24

Tak for det Kim, hvad mener i andre??

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:22

Jeg har nu også svært ved at se problemet i at du tilbyder noget. Du har vidst tilbudt nogenlunde det samme et par gange før, men med flere måneder imellem.

Hvis ikke Amino, vil have at man kan tilbyde et tilbud, så må de jo lukke for den her del af forummet. Så klag til Amino, hvis i har et problem

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)