Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS tager livet af os

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra hvad jeg umiddelbart lige kunne læse, er PBS ePayment et betalingsmodul du kan købe/leje af PBS. Det fortolker jeg som at du kan bruge deres betalingsgateway ligesom ens webhotel ofte har en betalingsgateway man kan leje og dermed benytte sig af - altså er det ikke selve den del at du kan benytte de forskellige betalingskort, men nærmere en samlet pakke som du kan integrere i din shop.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 20:37

afhængig af hvad du skal sælge og i hvilket omfang du selv vil døje med fakurering

paypal
2checkout
fastspring
plimus
o.l.

generelt ville jeg *aldrig* vælge PBS for en international løsning.... Aldrg nogensinde. Men nu var jeg så også selv en gang ude for de tågede rundt over for mig for mange år siden. Men altså uanset, på internationalt marked ville jeg nok tage PayPal. (Som tyskerne med garanti trods alt kender langt bedre end fx PBS løsning) Og så evt. søge en særskilt ekstra/alternativ løsning som andre foreslået for tyskland

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:00

Hvis du vil fokusere europæisk er http://www.euroline.se/ nok en mere interessant udbyder som alternativ til PBS.

PBS er reelt kun hvis du absolut _skal_ bruge dankort og edankort.

Men de er jo ikke voldsomt udbredte i resten af eu.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:27

www.payone.de skal du vælge. Så får du alt på tysk, som tyskerne elsker!

Priserne er de samme, som hos PBS, dog kan de forhandles, hvis du er en stor kunde...

Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:56

Tak til alle for jeres svar.

Jeg er glad for at jeg tog fejl vedrørende gebyrer til PBS :-).

Jeg er dog om noget endnu mere forvirret end før, troede jeg vidste hvad jeg havde brug for men det er vist forkert.

Jeg er rystet i min grundvold over blog indlægget vedr. Tyskland og er lige ved at finde ud af om et dansk APS overhovedet giver mening!.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)