Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det forsvares moralsk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er kommet i et dilemma, hvor jeg ikke ved om det er moralsk forsvarligt.

Jeg har for noget tid siden startet en bueskydningsklub. Jeg har imidlertid også den mening at der ikke findes nogen gode lokale leverandører af udstyr der er forhandlere men ikke nogen jeg kan anbefale.

Jeg har selv meget stor erfaring indenfor sporten og har derfor valgt at hjemtage nogle varer der efter min mening er af den rette kvalitet og til den rette pris.

Jeg har ingen intentioner om at tjene store formuer på dette, men vil selvfølgelig have mine udgifter dækket.

Min dilemma er nu, kan jeg som formand for en klub købe af et firma jeg selv ejer?

Min egen løsning er at indhente tilbud af flere forretninger og dermed kunne argumentere for at det er okay?

Jeg ved godt det lyder "lummert" men det er ikke min intention at snyde nogen, nærmere vil jeg sikre mig at vi som klub ikke snydes.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 19:45

Jeg synes ikke det lyder lummert eller uærligt.. og er der nogle i klubben der kan finde noget bedre, eller billigere så dem om det.. Men spil med åbne kort, så er det jo blot endnu en tjeneste.

God PilWink

kenn

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej UniGram

Den korrekte måde at håndtere det på, er at du erklærer dig inhabil når beslutningen skal træffes, så det er resten af bestyrelsen der træffer beslutningen. På den måde har du dit på det tørre!

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 00:47

100% enig med Lundsby, det er det eneste rigtige at gøre

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 08:48

Lundsby:
Den korrekte måde at håndtere det på, er at du erklærer dig inhabil når beslutningen skal træffes, så det er resten af bestyrelsen der træffer beslutningen. På den måde har du dit på det tørre!

Og samtidig indhenter en håndfuld andre tilbud til sammenligning og gemmer disse, så ikke I kan beskyldes for kammerateri.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)