Hej Aminoer Jeg er kommet i et dilemma, hvor jeg ikke ved om det er moralsk forsvarligt. Jeg har for noget tid siden startet en bueskydningsklub. Jeg har imidlertid også den mening at der ikke findes nogen gode lokale leverandører af udstyr der er forhandlere men ikke nogen jeg kan anbefale. Jeg har selv meget stor erfaring indenfor sporten og har derfor valgt at hjemtage nogle varer der efter min mening er af den rette kvalitet og til den rette pris. Jeg har ingen intentioner om at tjene store formuer på dette, men vil selvfølgelig have mine udgifter dækket. Min dilemma er nu, kan jeg som formand for en klub købe af et firma jeg selv ejer? Min egen løsning er at indhente tilbud af flere forretninger og dermed kunne argumentere for at det er okay? Jeg ved godt det lyder "lummert" men det er ikke min intention at snyde nogen, nærmere vil jeg sikre mig at vi som klub ikke snydes. |
Jeg synes ikke det lyder lummert eller uærligt.. og er der nogle i klubben der kan finde noget bedre, eller billigere så dem om det.. Men spil med åbne kort, så er det jo blot endnu en tjeneste.
God Pil
kenn