Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling service?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude :)..

Jeg er igang med at skrive en PDF bog, jeg ved stadig ikke om salget vil blive stort eller om der overhovedt vil være et salg, bogen skulle gerne sendes via PDF til email.

Jeg ved dog ikke hvilken betalingservice jeg skal bruge som er billig, jeg overvejer paypal da jeg kan finde ud af det, desværre tror jeg at de fleste danskere som køber vare over nettet ikke kan finde ud af at bestille over paypal.

Så hvad kan i anbefale ?

Tak

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan

Jeg har lige gået med samme tanker og jeg har opstillet flg. "regler" for hvornår jeg personligt vil bruge paypal og hvornår jeg vil gå med en mere proff løsning:

  1. Hvis publikum primært er "the world" og sproget er engelsk -> paypal
  2. Hvis publikum primært er teknisk mindede og mit produkt er unikt -> paypal
  3. Hvis min målgruppe primært er dansk og jeg satser på masserne -> PBS
  4. Hvis konkurrencen er høj -> PBS

Så kan du selv vurdere :-)

Hvis det du sælger er så unikt at folk vil gøre lidt ekstra så ville jeg godt turde satse på Paypal :o) Du skal dog tænke på at Paypal tager nogle rimelige hidsige gebyrer både for at modtage og hæve penge.

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske både PayPal og EWIRE kunne være en løsning ?

Mange kender og bruger PayPal i forvejen - og dem der ikke har en PayPal konto kan meget nemt og hurtigt komme igang med EWIRE, det kræver faktisk kun en e-mail adresse.

/ Brian

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ewire har samme ulempe som Paypal ... Det vil være redundant, hvis ikke du er tilfreds med Paypal syntes jeg du skal gå efter en rigtig dankort løsning :o)

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lang historie kort, der er nu gået 12 år..

Paypal endte med at banne mig, beskylde mig for terroisme osv. Efter jeg blev kendt, valgte de at undskylde, fortælle mig det var en fejl fra deres side og genåbne min konto efter 7 år.

Not your keys, not your carrots.

Bankerne er os begynde at begrænse din konto udfra hvad du siger online, dette gælder os danskebank.

Hvis jeg kunne gøre tingene om ville jeg fortælle mig selv aldrig brug kun PAYPAL, ha mindst 3-5 betalingsløsninger af gangen, sørg for at formindske din risiko, Ik lad få virksomheder ha fået meget kontrol over din virksomhed.

ALDRIG ha en bank eller betalingløsning der begrænser din konto udfra din "personlige mening", de vil ALTID finde en måde at tage dine penge på..

Fra Hornbæk
Tilmeldt 11. Dec 22
Indlæg ialt: 26
Fra  Restaurant.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tak for dine reflaktioner og tanker - meget værdsat at du kaster dig over tasterne for at hjælpe os andre.

Tænk at man skal være "ren og pæn i tonen" for at kunne få / beholde en bankkonto...?!!

Håber du fik succes - trods alt :-)


DBH.
Restaurant.dk
Tommy

Vi bygger på at gøre Restaurant.dk til landets bedste og største madoplevelse !! Relancering i 2023.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)