Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med AdSense

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej affiliates,

Jeg opsat AdSense konto til at vise annoncer på vores nye affiliate website 3g internet. Der kommer en del visninger og klik, men forventet indtjening i AdSense Rapporter er hele tiden 0. Jeg er nybegynder i brug af AdSense, og har ingen erfaring med dem endnu. Er det nogen, der kan hjælpe og forklare det? Jeg har læst lidt FAQ på Googles site, og der står, at indtjeningen kan variere afhængig af annonce type og pris. Det kan jeg godt forstå, men ikke fra 0? Er der måske andre ting, der påvirker indtjeningen?

På forhånd tak

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 19:39

Det er fordi der ikke er nogen der klikker.

Hvis du kan fortælle lidt om trafiktal på undersiderne, hvor adsense-blokkene sidder, så kan jeg fortælle dig lidt mere om hvad du kan forvente.

Måske giver jeg også et godt råd...

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 19:50

Siden kører lidt over en uge, trafikken er ikke ret stor endnu, men der var over 10 klik på en dag, men indtjening var 0. Huh?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:55

Hej Nazar,

Det kan være robotter / jer selvsom der klikker på annoncerne. Det giver ugyldige kliks, som du vil kunne aflæse på den måde.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:18

Det lyder mærkeligt at der skulle være kliks, men til 0 i indtjening. De reklamer der dukker frem for dette emne betaler no way never under kr. 0.01 for et klik. Tal som man kan opleve hvis man har image-blokke, der betaler pr. visning

(helt sikker på det ikke er "sidevisninger" der har været 10 af?)

Første råd får du gratis.
Din adsense-blok skiller sig ud fra dit site rent grafisk. Det er bedre at få den til at matche på farverne...

Med meget lidt trafik skal du ikke regne med, at den lille trylleformular skaffer dig en fed bil fra i morgen, men det er lave frugter i AdSense sammenhæng, som man ligeså godt kan plukke.

Du kan følge min lange serie af blogindlæg om AdSense her, hvor dette og andre gode og simple råd er anført:
Adsense på blog
(PS: start nedefra, det er det første indlæg)

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 14:15

Hej

Tak for jeres hurtige svar.Det var ikke mig, der  klikkede, og jeg er 100% sikker på, der var 10 klik, men ikke visninger (der er ca 130 visninger i øjeblikket). Jeg har opdaget, jeg lavede en fejl i AdSense opsætning, og den fik jeg rettet i går, men problemet med 0-indtjenning blev desværre ikke løst.Sad

Jeg forventer heller ikke at tjene til en ny bil, jeg har en ny peugeot i forvejen Wink, men i hver fald et lille supplement til diesel ville jeg sikkert tjene. Men hvis min indtjening vil stå hele tiden på 0, tror jeg ikke, det bliver til virkeligheden.

Hilsen

Nazar

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 14:15

Hej

Tak for jeres hurtige svar.Det var ikke mig, der  klikkede, og jeg er 100% sikker på, der var 10 klik, men ikke visninger (der er ca 130 visninger i øjeblikket). Jeg har opdaget, jeg lavede en fejl i AdSense opsætning, og den fik jeg rettet i går, men problemet med 0-indtjenning blev desværre ikke løst.Sad

Jeg forventer heller ikke at tjene til en ny bil, jeg har en ny peugeot i forvejen Wink, men i hver fald et lille supplement til diesel ville jeg sikkert tjene. Men hvis min indtjening vil stå hele tiden på 0, tror jeg ikke, det bliver til virkeligheden.

Hilsen

Nazar

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Skrevet kl. 21:31

Nu har du også placeret dem strategisk dårligt. Hvis du gerne vil have flere klik så skal du smide den op i fronten den adsenseblok så man ser den lige nå man kommer ind på indlægget. Dog skal du regne med at dine egne sidevisninger også tælles med så laver du 100 sidevisninger så tæller de med i det samlede.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)