Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med AdSense

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej affiliates,

Jeg opsat AdSense konto til at vise annoncer på vores nye affiliate website 3g internet. Der kommer en del visninger og klik, men forventet indtjening i AdSense Rapporter er hele tiden 0. Jeg er nybegynder i brug af AdSense, og har ingen erfaring med dem endnu. Er det nogen, der kan hjælpe og forklare det? Jeg har læst lidt FAQ på Googles site, og der står, at indtjeningen kan variere afhængig af annonce type og pris. Det kan jeg godt forstå, men ikke fra 0? Er der måske andre ting, der påvirker indtjeningen?

På forhånd tak

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 19:39

Det er fordi der ikke er nogen der klikker.

Hvis du kan fortælle lidt om trafiktal på undersiderne, hvor adsense-blokkene sidder, så kan jeg fortælle dig lidt mere om hvad du kan forvente.

Måske giver jeg også et godt råd...

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 19:50

Siden kører lidt over en uge, trafikken er ikke ret stor endnu, men der var over 10 klik på en dag, men indtjening var 0. Huh?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:55

Hej Nazar,

Det kan være robotter / jer selvsom der klikker på annoncerne. Det giver ugyldige kliks, som du vil kunne aflæse på den måde.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:18

Det lyder mærkeligt at der skulle være kliks, men til 0 i indtjening. De reklamer der dukker frem for dette emne betaler no way never under kr. 0.01 for et klik. Tal som man kan opleve hvis man har image-blokke, der betaler pr. visning