Men hvordan er de kommet frem til mit navn og adresse når bilen ikke har været registreret i mit navn siden 07, ja jeg ryster på hovedet og kan intet forstå........
Noget kunne jo tyde på at du står stadig stå registreret i motorregisteret. Så prøv at kontakte motorkontoret og forklar dem sagen.
Men hvordan er de kommet frem til mit navn og adresse når bilen ikke har været registreret i mit navn siden 07, ja jeg ryster på hovedet og kan intet forstå........
Noget kunne jo tyde på at du står stadig stå registreret i motorregisteret. Så prøv at kontakte motorkontoret og forklar dem sagen.
Nå nu ringede jeg lige til SKAT igen og forelagde dem sagen, ham der sad derinde var meget forundret over at det kunne være sket, han kunne godt se at den var afmeldt mit navn i 07, ville undersøge det hele til bunds og ringe mig tilbage....
Så har han ringet fik min mailadresse og min fysiske adresse og har sendt både en email, hvor der står at bilen ikke har været registreret i mit navn siden 07 og så vil han også sende et brev hjem til mig.....