... Det var da alt for galt..... Jeg nægter at betale den regning om det så skal i retten eller hvad...... FOR MEGET [Del af indlæg fjernet jævnfør Aminos regler. Moderator] |
xxxxxxxxx er enormt "latterlige" undskyld sproget.
Vil lige fortælle en lille historie, nu hvor firmaet er bragt på banen :)
Fik engang en parkeringsbøde fordi jeg havde stilt uret forkert, dette er så fint nok .. Min fejl .. Av av.. Men da jeg kommer ud til bilen var der ingen parkerings bøde i min vindue, så vidste det faktisk ikke. Der går så ca. 1 måneds tid og jeg modtager en regning på 610 kr. Bøden lød på 510 kr. Så det vil sige 100kr i rykker gebyr.
Så tænkte jeg, det kan sku ikke være rigtigt at de skal sende en bøde med rykker, nu hvor bøden ikke engang sad i min bil. Folk kan jo frit fra gaden komme forbi og fjerne min bøde. Nå men jeg ringer så derind og de siger "undskyld" det var deres fejl og jeg skulle blot smide den bøde væk jeg havde modtaget og så ville de sende den rigtig på 510 kr. Jeg tænkte nå, det var da altid noget .. Jeg venter så 14 dage, så får jeg bøden tilsendt. Jeg åbner brevet og ud kommer der en bøde på 710 kr.. 100kr ekstra i rykker gebyr var der nu lagt i .. Så ringer jeg derind og siger hvad fanden de bilder sig ind. Det kunne de ikke gøre noget ved og jeg skulle bare betale regningen ellers ville den ryge til retten.
Hvad gør jeg? Jeg måtte jo betale regningen og være pisse sur.. Nå, 14 dage senere modtager jeg en regning på 1400,- kr i advokat omkostninger .. Jeps, den måtte jeg betale ellers ville jeg ryge i retten..
2110 kr kostede det mig at parkere et sted, hvor bøden ikke engang sad i min vindue .. øvøv
Fik lige lyst til at dele historien med jer, for blev lidt tosset da gamle minder kom frem :)
[Del af indlæg og firmanavnet er fjernet jævnfør Aminos regler. Moderator]