Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fået en rykker på en parkeringsbøde, på en bil vi ikke har haft i over 3 år

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget mystiskt, har modtaget en rykker på 700 kr fra noget der hedder xxxxxx, hvor "vi" angiveligt skulle have holdt forkert i Århus....d. 1/9-10
Dels har vi ikke haft bilen i 3 år og dels har jeg aldrig været i Århus....
Har skrevet til firmaet og sagt at den bil har vi ikke haft i 3 år, ringede også til skat som står for motorkøretøjer, og han kunne bekræfte at bilen ikke har været registreret i mit navn siden 07....
Hvis der bliver nogen problemer med parkeringsfirmaet skal jeg henvise til skat....

Men hvordan pokkers kan dette lade sig gøre???

Jeg er meget forundret over hele sagen...... hmmmmmm........

[Navnet på firmaet er fjernet jævnfør Aminos regler. Moderator]

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:06

Spændende - Følger lige med for at se hvordan det udvikler sig

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:06

Parkeringsfirmaet er lidt en underlig virksomhed, der deler parkeringsbøder ud til højre og venstre. Også nogen gange steder hvor de slet ikke må.

Men hvis du har dokumentation osv på det du skriver her, så bør det jo nok ikke være noget problem med at overbevise dem om at det ikke er dig, der skal have bøden - skulle man mene!

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 15:07

Det er ufatteligt at butikker vil indgå pakeringsaftaler med parkeringsfirmaet som ifølge TV både lyver i Retten og laver falske beviser iøvrigt ligesom Kobenhavn Kommune.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:08

Lars :

Parkeringsfirmaet er lidt en underlig virksomhed, der deler parkeringsbøder ud til højre og venstre. Også nogen gange steder hvor de slet ikke må.

Men hvis du har dokumentation osv på det du skriver her, så bør det jo nok ikke være noget problem med at overbevise dem om at det ikke er dig, der skal have bøden - skulle man mene!

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 15:10

Ja, jeg skrev vist også forkert, det er xxxxxxxxx......

Men hvordan er de kommet frem til mit navn og adresse når bilen ikke har været registreret i  mit navn siden 07, ja jeg ryster på hovedet og kan intet forstå........

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:10

Parkeringsfirmaet parkerer på handicap pladser for at udskrive bøder til biler der holder parkeret ulovligt.

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:12

Lone71:

Ja, jeg skrev vist også forkert, det er xxxxx......

Men hvordan er de kommet frem til mit navn og adresse når bilen ikke har været registreret i  mit navn siden 07, ja jeg ryster på hovedet og kan intet forstå........

Aner ikke noget om det, men hvis du måske havde fået en parkeringsbøde dengang du havde bilen, er de så kloge de bare sender til den samme som sidst :)

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 15:12

LuckyCharm:

Parkeringsfirmaet parkerer på handicap pladser for at udskrive bøder til biler der holder parkeret ulovligt.

....

Heldigvis har jeg skats ord for at bilen ikke har stået i mit navn siden 07, så de skal blot henvende sig til dem.......

[Del af indlæg og navnet på omtalte firma er fjernet jævnfør Aminos regler. Moderator]

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 19:04

Lone71:

Heldigvis har jeg skats ord for at bilen ikke har stået i mit navn siden 07, så de skal blot henvende sig til dem.......

Vær ikke så sikker på det.    xxxx  vil meget hellere blive ved at sende rykkere med rykkergebyr og trusler om inkasso

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)