Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler noget feedback!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Mig og min partner har i dag lanceret vores hjemmeside, hvorfra vi vil sælge webshop og CMS løsninger. Vi har selv sammensat siden, og vil gerne have lidt feedback.

Vi søger feedback på førstehånds indtrykket og den grafiske heldhed samt funktionaliteten af hjemmesiden. Positivkritik modtages med et smil på læben Skype-Wink

Brandmaking.dk

Vi er godt klar over, at der er småfejl i formuleringer af tekster og retter dem løbende i dag. 

På forhånd tak!

Mvh Mikkel Dusi 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 14:30

StarJeg synes det er en af de fedeste sider jeg har set. Den er lækker, overskuelig og alt hvad jeg synes er godt.

Som du selv nævner er der lidt trykfejl rundt omkring, men ellers får i et stort femtal herfra.

StarStarStarStarStar

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32

Overskuelighed og et lækkert design er også hvad vi har søgt at lave, så jeg er meget glad for at du synes om det. 

Vi retter alle trykfejl indenfor de næste 24 timer.

Mange tak Skype-Wink

Mvh Mikkel Dusi

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:39

Jeg synes menu knapperne er lidt før høje.  Samt at den boks med unikke webløsninger måske også skulle være lidt lavere, fordi jeg kan ikke se ret meget af teksten uden at scrolle ned (på grund af min opløsning)  kan se til og med "....beskedne priser." - tror det vil være bedre hvis man kan se den næste del af den tekst også.

men eller WOW det godt, får faktisk lyst til at klikke på referencer og se hvad der står.  :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54

Kim Vinberg:

Jeg synes menu knapperne er lidt før høje.  Samt at den boks med unikke webløsninger måske også skulle være lidt lavere, fordi jeg kan ikke se ret meget af teksten uden at scrolle ned (på grund af min opløsning)  kan se til og med "....beskedne priser." - tror det vil være bedre hvis man kan se den næste del af den tekst også.

men eller WOW det godt, får faktisk lyst til at klikke på referencer og se hvad der står.  :)

Hej Kim, tak for dit svar! :-)

Jeg har selv en lille opløsning, og jeg kan godt følge dig en smule, men synes alligevel ikke det har den store betydning. I første omgang lader jeg det være som det er, så må vi ændre det senere hen :-)

Er glad for at du ellers synes den flot :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:03

Okay design Smile

Ingen kalder titlen en forsiden det giver meget dårligt i titlen ikke mange søger på google med ordet forsiden.

Husk lige dine søgeord ind i dine sider der linker til andre sider på din side

Husk lave titler og tags i billedet og grafik derved findes det i google billedet søgning.

Næsten ens titler alle undersider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52

Jeg er i gang med at læse lidt SEO for at få styr på den del.

Tak for heads up Skype-Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)