Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af brugervenligt CMS system til resell :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Fra  Hjemmeside.biz Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg søger et brugervenligt CMS system, som understøtter dansk, hvor man kan integrere shopping modul, analytics, mm. nemt redigere billeder samt indsætte tekst i brugervenlig editor.

Systemet skal endvidere være muligt at videresælge til slutbruger alternatvivt er det et resell prdukt.

Har leget med Drupal samt Joomla, men findes der ikke et mere brugervenligt system derude?

På forhånd mange tak

/ Jonas

Hellere arbejde 12 timer om dagen, end at drikke koldt vand fra hanen! 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 01:39

Hej Jonas

Evt. kunne du kigge på Umbraco (www.umbraco.org) som også er Open Source og hvor udvidelsesmulighederne er uendelige.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 08:19

Jeg vil anbefale dig at kigge på Joomla eller Wordpress. Begge systemer med masser af muligheder, mens de samtidig er brugervenlig for din slutbruger.

 iPhone 6

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 08:48

Helt bestemt Wordpress

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 08:56

Hej,

Hvis det virkelig skal være brugervenligt, så er du nødt til at kaste et blik på Sitemagic CMS. Der er pt. ikke et shopping-modul, men det udgives i november eller december. Så kan du vente så længde, så er du godt stillet med vores løsning. Der findes i øvrigt både en gratis udgave (uden database) og en "Enterprise"-udgave som benytter MySQL som database.

Held og lykke med projektet :-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 09:46

Hej Jonas,

Jeg tror vi har det perfekte system til dig.

Vi bruger Wordpress til CMS og Prestashop til webshop. Vi syntes selv det er de 2 systemer på markedet der er mest brugervenlige.

Vi har netop lige integreret shoppen i vores CMS, så du kan administrerer både shop og CMS fra samme backend, hvilket giver dig et suverænt system til netop det du efterspørger.

Hvis du vil høre mere, er du velkommen til at kontakte mig på ms@vsi-group.dk

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 22:55

Mikkel Schmidt:

Vi har netop lige integreret shoppen i vores CMS, så du kan administrerer både shop og CMS fra samme backend, hvilket giver dig et suverænt system til netop det du efterspørger.

Hvis du vil høre mere, er du velkommen til at kontakte mig på ms@vsi-group.dk

Det er vi sikkert flere, der kunne tænke sig at høre nærmere om, så hvorfor ikke poste det her?

Er det et modul, som I selv har udviklet?

Kan man installere det på sit eget Web-hotel?

Og hvad koster det?

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 23:04

Jeg vil lige nævne at du ikke må sælge Open Source CMS'er. Du må kun tage penge for at integrere dem.

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 50
Fra  openUsource ApS Skrevet kl. 08:10

Jo, du må gerne sælge Open Source CMS'er, blot du levere kildekoden med. Men du har selvfølgelig ret i at det du i virkeligheden sælger er din tid og din viden :)

Drupal webudvikling og webshops.

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Fra  Hjemmeside.biz Skrevet kl. 11:47

Tak for alle de gode inputs :-)

Der er både fordele og ulemper ved Wordpress, Jommla & Drupal, vi vil blot vide om der findes andre systemer på markedet der kan matche dem, og hvor den enkelte bruger ikke behøver at være programmør-HAJ for at kunne redigere sin hjemmeside.

Vi vil nu granske diverse indlæg samt systemer og vende til dem vi finder relevante.

På forhånd mange tak

/ Jonas

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)