Hej Jeg jo stadigvæk ny i faget derfor dette måske mærkelige spørgsmål. Jeg kører en webshop med dropshipping aftale fra min private bopæl og har nu 3 gange været i en længere dialog med kunder der har stillet spørgsmål osv. dette er forgået både per mail og over telefon. De har alle 3 ønsket at afhente varen selv, hvor jeg selvfølgelig har sagt at dette ikke var noget problem. De har alle 3 spurgt efter åbningstid - hvor jeg så har svaret at jeg som så mange andre kører det fra min privat adresse og der derfor "altid" er åben - -bare de fortæller ca. hvornår de kommer så jeg kan have varen hjemme. Alle 3 dialoger er efter ordet "privat bolig" er smækket på bordet, stoppet med det samme. Hvad gør i andre?? Der må være nogen andre der også kører en webshop med dropshipping hjemme fra! Har i været udefor neget lignede? Jeg vil jo ikke virke uærlig over for evt. kunder men skal man undlade at næve det??
Mvh Thomas |
Jeg driver også min hjemmefra. Som regel siger jeg til folk at "vores lager ikke er bemandet, hvorfor de ikke kan afhente varen".
Hvis det er lige i nærheden og jeg føler for det, så tilbyder jeg at aflevere det hos dem som en ekstra service.
I helt særlige tilfælde siger jeg at vi ikke har et bemandet lager men hvis det er vigtigt for dem, så kan de afhente det på min privatadresse. Det har ikke givet anledning til problemer endnu (i 2 år)