Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med dropshipping fra privat bolig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg jo stadigvæk ny i faget derfor dette måske mærkelige spørgsmål.

Jeg kører en webshop med dropshipping aftale fra min private bopæl og har nu 3 gange været i en længere dialog med kunder der har stillet spørgsmål osv. dette er forgået både per mail og over telefon. De har alle 3 ønsket at afhente varen selv, hvor jeg selvfølgelig har sagt at dette ikke var noget problem. De har alle 3 spurgt efter åbningstid - hvor jeg så har svaret at jeg som så mange andre kører det fra min privat adresse og der derfor "altid" er åben - -bare de fortæller ca. hvornår de kommer så jeg kan have varen hjemme.

Alle 3 dialoger er efter ordet "privat bolig" er smækket på bordet, stoppet med det samme.

Hvad gør i andre?? Der må være nogen andre der også kører en webshop med dropshipping hjemme fra! Har i været udefor neget lignede? 

Jeg vil jo ikke virke uærlig over for evt. kunder men skal man undlade at næve det??

Mvh Thomas

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 21:37

Jeg driver også min hjemmefra. Som regel siger jeg til folk at "vores lager ikke er bemandet, hvorfor de ikke kan afhente varen".

Hvis det er lige i nærheden og jeg føler for det, så tilbyder jeg at aflevere det hos dem som en ekstra service.

I helt særlige tilfælde siger jeg at vi ikke har et bemandet lager men hvis det er vigtigt for dem, så kan de afhente det på min privatadresse. Det har ikke givet anledning til problemer endnu (i 2 år)

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:46

Nu har jeg ikke webshop længere, men da jeg havde, der sagde jeg at det ikke var muligt at hente.  Men også som Peter siger, så hvis det er tæt på og jeg lige følte for det, så kunne jeg da godt levere det.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:00

Hej

Har bevist valgt IKKE at bruge privatadresse af samme årsag.  Jeg bruger adressehotel, som også har en reception. har kan pakker afleveres og udleveres af kunder og leverandører uden at jeg behøver at være tilstede. Meget praktisk for mig.  Måske det kan være en løsning for dig, adressehotel kan findes i alle prisklasser.

/almulimann

Fra Århus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:42

Altså jeg oplyser aldrig kunden om at det er en privat adresse.

Så jeg ser intet problem i at de henter varen.. Cool

Bo Mogensen

www.urogsmykker.dk

www.urogsmykker.dk - Billige ure online

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)