| 
                             Vi har fået mange henvendelser fra unge iværksættere, der godt kunne tænke sig et frirum til diskussioner.  | 

Det var en dejlig nyhed!
- Så skal der diskuteres ![]()
Med venlig hilsen:
Søren Skriver
             Debat

| 
                             Vi har fået mange henvendelser fra unge iværksættere, der godt kunne tænke sig et frirum til diskussioner.  | 

| 
                             Det var en dejlig nyhed! - Så skal der diskuteres  Med venlig hilsen:  | 

| 
                             Fedt! Så kan vi te os, for der er vel ingen moderatore under 25 år :-)? Med venlig hilsen  | 

| 
                             Kanon idé. Skal helt sikkert benyttes. 
  | 

Hej Martin, Godt initiativ, men det må være under 25. Jeg er nemlig fyldt 25 i dag, og min fødselsdag har været rigtigt indtastet - har dog ikke adgang.  | 

Sune er da i hvert fald yngre end mig? så der må være mindst én hehe.  | 

| 
                             Tillykke med fødselsdagen swon :) Jeg forstår ikke helt idéen i det her, og er selv under 25. Hvad er det et frirum for unge iværksættere giver?  | 

| 
                             Tillykke Swon   Til jer andre; husk at lyset slukkes på skærmen kl. 22.00 - og så skal der være ro.....  | 

| 
                             Det er super! :) Må vi sørge for at hjælpe hinanden derinde os "småbørn" :D  | 

| 
                             Lækkert! :D  
 .. nu skal jeg bare vente 24 timer på jeg kan benytte det.   |