Jeg har snakket lidt med Jonathan på skype omkring det at skrive tekster/artikler og lidt forskellige SEO-ting og en ting er sikkert; jeg har aldrig mødt en knægt med så meget gå-på-mod og arbejdsvillighed.
Han kontakter mig en aften og spørger til lidt SEO og det ender med vi sidder og skriver artikler ud fra emner vi vælger tilfældigt fordi han gerne vil have noget træning og inspiration.
Det er i øvrigt ham der presser på for at lave mere mere mere
Jonathan sorry jeg ikke har haft så meget tid de sidste par dage, men bare rolig du er ikke glemt ;)
Til jer andre, hvis I tager imod det gratis tilbud og han leverer mere end I forventer, så tag og stik ham en lille skilling, bare lidt for at anerkende arbejdet. Han ved faktisk en del om SEO er er en lille arbejdshest.
Det lyder da som et fantastisk tilbud. Jeg har for kort tid siden lanceret www.smartsaver.dk. Hvis det er noget som du har lyst til at "øve" dig på og have som reference, er du meget velkommen.
Dog har jeg ret meget om ørene for tiden, så jeg vil gerne vide hvor meget det kræver af mig, da seo-optimering ikke pt. er øverst på prioriteringslisten ;-)